Novice

Izkoristite ekskluzivno 24-urno akcijo SUMMER BREEZE!

Pridružite se nam na SEMPL-u, največji regijski konferenci medijskih trendov, in izkoristite posebno ponudbo, ki je ne smete zamuditi! Samo 20. junija 2024 lahko polno kotizacijo pridobite za samo 390 EUR (+DDV)!

Spoznajte izjemno žirijo za nagrade Sempler!

Z veseljem in ponosom vam predstavljamo člane žirije tekmovanja za nagrade Sempler, ki jih bomo podelili po koncu prvega dne konference SEMPL, in sicer 14. novembra 2024 v Grand hotelu Bernardin v Portorožu.

Vse, kar potrebujemo, je malce potrpežljivosti

Na SEMPL-u se bomo posvetili iskanju odgovora na vprašanje, kako lahko blagovne znamke z razumevanjem in prilagajanjem obdobju nepotrpežljivosti bolje pritegnejo svoje občinstvo in dosežejo učinkovitejše rezultate. To potrebo po potrpežljivosti ponazarja podoba letošnjega SEMPL-a, v središču katerega je školjka z biseri.

Ste tudi vi nepotrpežljivi?

Brez skrbi, ne bomo vas grajali, če ste nepotrpežljivi. Niste namreč edini; lahko bi celo rekli, da živimo v času nepotrpežljivosti. Sodobni potrošniki si želijo hipne zadovoljitve želja in iščejo takojšnje odgovore na svoje potrebe.

GoGreen prevozi

GoGreen – Prevozni partner konference SEMPL


Prevozi in najemi vozil so specialiteta podjetja GoGreen. Na trgu so prisotni že zadnjih 13 let in s ponosom se predstavljajo kot zanesljiv ponudnik vseh vrst prevozov (avto, kombi, avtobus). Sodelujejo v poslovnem segmentu in neposredno s končnimi kupci.

Sempl 2023

Medijski trendi, na katere morate biti pozorni v letu 2024

V Grand hotelu Bernardin se je popoldne končala dvodnevna regijska konferenca o medijskih trendih SEMPL, ki je v Portorož pritegnila skoraj 700 udeležencev. Ti so prisluhnili več kot tridesetim mednarodnim in domačim strokovnjakom s področja marketinga, medijev, komuniciranja in voditeljstva, ki so z občinstvom delili svoje izkušnje in napovedi o prihodnjih trendih.

Grand_sempler

Veliki sempler projektu »Bivati v Bingu« iz Bosne in Hercegovine

Na tekmovanju Sempler za najboljše medijske strategije v regiji je bilo podeljenih enajst zlatih in velika nagrada. Semplerji so šli v tri države regije Adriatik, poleg Slovenije še v Bosno in Hercegovino ter na Hrvaško. Veliko nagrado sempler za najboljšo medijsko strategijo v jadranski regiji je osvojil odmeven medijski projekt »Bivati v Bingu« (»Living in Bingo«), ki ga je agencija Via Media zasnovala za Bingo, največjo trgovsko verigo v BiH. Organizatorji so na slavnostni podelitvi semplerjev podelili tudi nagrado za življenjsko delo, ki jo je prejela Ana Predovič, vodja projektov na Slovenski oglaševalski zbornici.

LIDL_Slovenija

Brezplačno na 22. SEMPL z Lidl Slovenija!

Lidl Slovenija omogoča enkratno priložnost brezplačne udeležbe na konferenci SEMPL 2023  mladim do 26. leta.

SEMPL_tapeta_blue

Še do 2. oktobra imate čas, da se potegujete za nagrade Sempler!

Novi rok za oddajo del je tako 2. oktober 2023.

Max_McKeown

Oblikujte prihodnost po svoji meri!

»To bo najboljše predavanje, kar ste jim kdaj prisluhnili. Zabavno bo, zapomnljivo in edinstveno, hkrati pa polno zelo uporabnih orodij, ki jih boste lahko uporabili v svojem življenju in pri delu, da boste oblikovali prihodnost, ki si jo želite.«

SEMPL_tapeta_orange

SEMPL odpira prijave

SEMPL, regijska konferenca medijskih trendov, je že odprla prijave in z vznemirjenjem pričakuje tako komunikacijske presežke kot tudi prijave za osebno udeležbo. Ta specializiran in izobraževalen mednarodni dogodek za oglaševalce, medijske hiše in komunikatorje v Srednji in Jugovzhodni Evropi bo v Portorožu letos gostoval 19. in 20. oktobra. Po krajši odsotnosti bodo ta s soncem obsijan slovenski obmorski kraj ponovno obogatili ugledni strokovnjaki in najnovejše vsebine s področja medijske, marketinške in oglaševalske stroke.