
Generacija Alpha je trenutno v središču pozornosti, a katera med generacijami ima res vgrajen radar za blefiranje?
Odgovor bo razkrila Katarina Ferk, ki spretno prepleta kreativnost, strategijo in drznost v ideje, ki prinašajo resnične rezultate.
Katarina Ferk je starejša tekstopiska v agenciji Futura DDB, kjer je sodelovala je pri številnih kampanjah, nagrajenih na domačih in mednarodnih festivalih, kot so Balcannes, SOF, SomoBorac in seveda SEMPL.
Lani je bila s strani Rising Star 2024 razglašena za najbolj perspektivno kreativko v regiji – priznanje, ki potrjuje njeno izjemno sposobnost ustvarjanja inovativnih, relevantnih in kulturno prodornih idej.
V predavanju »Zakaj so Gen Z najboljši detektorji blefiranja?« boste izvedeli, zakaj generacija Z v nekaj sekundah prepozna, ali je sporočilo avtentično ali gre zgolj za prazno nakladanje in brez slabe vesti preskoči vsebino, ki jim ne ponuja prave vrednosti. Razbila bo mit o »8 sekundah« in razkrila, kako se Gen Z dejansko poglobijo v sporočilo in katere podrobnosti odločajo o tem, ali blagovni znamki zaupajo ali ne. Težava torej ni v pozornosti mladih, ampak v relevantnosti vsebin – in prave priložnosti se skrivajo prav v podrobnostih, kjer se gradi zaupanje.
Na vzporednem odru Media Pulse Hub se bosta predstavili Ana Ribar in Julija Kancler. Ana Ribar kot, digitalna strateginja pri Futura DDB ter Futura FTW, združuje dolgoletne izkušnje oblikovanju in izvajanju digitalnih kampanj z analitično natančnostjo in kreativno vizijo. Njeno delo dviguje blagovne znamke na višjo raven, saj verjame, da se znamke gradijo dolgoročno s pametnim povezovanjem podatkov in močnim pripovedovanjem zgodb.
Njena sogovornica, Julija Kancler, je spletna medijska strateginja pri Futuri DDB, kjer skrbi za medijski zakup na platformah Meta in Google. V kampanje vnaša resnične rezultate, ne le klikov ter iz podatkov izlušči zgodbe, ki gradijo pametnejše strategije in večje učinke.
V predavanju »Velike številke, prazne zgodbe: kako lahko digitalne metrike zavajajo« bosta Ana in Julija razkrili, zakaj se resnična vrednost kampanj skriva v podrobnostih ki jih večina spregleda. Pokazali bosta, da ni vse, kar se sveti, tudi uspeh, saj so velike številke lahko prazne, primarne metrike pa zavajajoče.