Ste tudi vi nepotrpežljivi?
Brez skrbi, ne bomo vas grajali, če ste nepotrpežljivi. Niste namreč edini; lahko bi celo rekli, da živimo v času nepotrpežljivosti. Sodobni potrošniki si želijo hipne zadovoljitve želja in iščejo takojšnje odgovore na svoje potrebe.
Brez skrbi, ne bomo vas grajali, če ste nepotrpežljivi. Niste namreč edini; lahko bi celo rekli, da živimo v času nepotrpežljivosti. Sodobni potrošniki si želijo hipne zadovoljitve želja in iščejo takojšnje odgovore na svoje potrebe.
Nepotrpežljivost zahteva nove oglaševalske pristope
Ta sprememba v vedenju zahteva nov pristop k oglaševanju, ki vključuje tudi učinkovitejše medijsko načrtovanje. Da bi pritegnili pozornost teh neučakanih kupcev, morajo oglaševalci oblikovati prepričljiva sporočila na različnih platformah in zagotoviti, da je njihova blagovna znamka prisotna na vseh ključnih stičnih točkah.
Na konferenci SEMPL, ki bo 14. in 15. novembra 2024 v Grand hotelu Bernardin v Portorožu, bomo tako iskali odgovore na vprašanje, kako lahko blagovne znamke z razumevanjem in prilagajanjem obdobju nepotrpežljivosti bolje pritegnejo svoje občinstvo in dosežejo učinkovitejše rezultate.