Prijave del na tekmovanje Sempler so zdaj odprte
Še preden odidete na zasluženi dopust, preverite, katere izjemne medijske kampanje in strategije ste zasnovali letos. Pokažite jih strokovni javnosti in jih pošljite v tekmo za nagrade Sempler – morda bo torpedo, dokaz, da ste z njimi zadeli v polno, tokrat pristal v vaših rokah.
Prijave so namreč že odprte, svoja dela pa lahko prijavite v 11 kategorij. Preverite jih tu.
Cena za prijavo dela v posamezno kategorijo je 330 EUR (+ DDV). Pri tem lahko izkoristite akcijo 4+1 – če boste sočasno prijavili 5 del, je eno brezplačno.
Ne zamudite niti ponudbe »Early Bird« za osebno udeležbo za le 420 EUR (+DDV) in prihranite kar 100 EUR. Prijavite se tu.
In kaj o tem, kakšna je odlična medijska strategija, menijo člani žirije za nagrade Sempler?
Inovativnost, kreativnost in merljivi rezultati
»Odlična medijska strategija je tista, ki združuje inovativnost, kreativnost in merljive rezultate, hkrati pa deluje etično in (lahko) prispeva k pozitivnim spremembam v družbi. Takšna kampanja mora učinkovito nagovarjati ciljno občinstvo, uporabljati ustrezne kanale in taktike ter dosegati zastavljene cilje.«
Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga in skrbnik marketinga na ravni Skupine Emil Frey, P Automobil Import
Širok izbor medijev za izbrano ciljno skupino
»Glede na to, da naša medijska hiša ponuja širok doseg in premijske vsebine, je zame odlična strategija celostna; takšna, ki zajame širok nabor medijev in doseže izbrano ciljno skupino. Dodana vrednost, ki povzroču pomembno razliko, je, da gre v takšnih primerih za kampanje, ki pustijo sled tako pri posamezniku kot v družbi, ki te ne pustijo ravnodušnega, te premaknejo, opomnijo na vrednote in posledično prispevajo k boljšemu rezultatu kampanje.«
Aleš Muhič, direktor trženja, Pro Plus
Edinstvena povezava inovativnosti, kreativnosti in učinkovitosti
»Odličnosti ni lahko doseči, saj je treba na edinstven način povezati inovativnost, kreativnost in učinkovitost ter z zelo dobro izvedbo doseči tudi dobre rezultate. To so stvari, ki me v kampanjah prepričajo in pustijo pečat.«
Viktorija Radojević Mavrič, direktorica marketinga, Mercator