Med govorci tudi Stella Litou, Mélissa Duhalde in Tom Gavazzi

Veseli smo, da lahko napovemo, da se nam na letošnji konferenci SEMPL pridružujejo številni vrhunski govorci s področja [področje konference]. S svojimi znanji in izkušnjami bodo navdušili tako izkušene strokovnjake kot tudi začetnike.

Domov / Novice / Med govorci tudi Stella Litou, Mélissa Duhalde in Tom Gavazzi

Kako nastajajo najboljše lokalne televizijske zgodbe

Gledalci obožujejo lokalne televizijske serije – in le kdo bi to vedel bolje kot Stella Litou, izvršna direktorica Pro Plus in predsednica uprave RTL Hrvaška. O tem se bo na SEMPL-u pogovarjala s Simono Kruhar Gaberšček, glavno in odgovorno urednico Marketing magazina, dotaknili pa se bosta tudi drugih ključnih stebrov delovanja medijske hiše Pro Plus. To so informativni program s 24UR na čelu ter nenehne inovacije oziroma spremenjeni načini spremljanja njihovih vsebin. »Celoten čas, ki ga ljudje namenjajo vsebinam, se ne zmanjšuje, lahko celo rahlo narašča, vendar se spreminja način spremljanja,« pravi Stella Litou, ki pri tem izpostavlja VOYO, ki je na voljo v vseh šestih državah skupine CMO. Seveda bo sledil tudi pogled v prihodnosti ali kot pravi direktorica: »Ključno je, da tekmujemo za čas ljudi in ne zapravljamo časa za aktivnosti, ki ne prinašajo rezultatov. Pomembno je, da imajo ekipe dovolj časa za razmislek, kreacijo in kreativnost, pri čemer nam pomagajo različna digitalna orodja.«

Raznolikost in vključevalnost morata postati norma

Lepotni ideali so izvor predsodkov, ki jih imamo do soljudi. Pri tem imajo pomembno vlogo tudi kozmetične blagovne znamke, saj narekujejo standarde lepote. Mélissa Duhalde, francoska strokovnjakinja za kozmetični marketing, ki je delovala v marketingu velikih kozmetičnih podjetij, kot so L’Oréal, LVMH in Estée Lauder, zdaj pa je del ekipe Shiseida, je prepričana, da si morajo lepotne znamke prizadevati za raznolikost in vključevalnost, če želijo vplivati na pozitivno samopodobo njihovih strank. »Raznolikost poraja kreativnost,« je prepričana. Na SEMPL-u bo govorila o tem, kako raznolikost in vključevalnost postaviti v središče marketinških kampanj. »Čas je, da postaneta norma in ne več izjema ali privilegij nekaterih!« poudarja.

Z UI do inteligentnejšega medijskega zakupa

V Portorož prihaja tudi vizionarski podjetnik Tom Gavazzi, ustanovitelj in lastnik hrvaškega podjetja WOOM.zone, ki ima več kot tri desetletja podjetniških izkušenj v prireditveni industriji. V zadnjih letih se posveča uporabi umetne inteligence na področju prireditev, na SEMPL-u pa bo predstavil svoj pogled na to, kako lahko UI pomaga preoblikovanju pristopa podjetij k marketingu, s poudarkom na medijskem zakupu. Prepričan je namreč, da je razumevanje, kako izkoristiti moč UI, ključ do uspešnega poslovanja. 

Naj vaše medijske strategije zasijejo na SEMPL-ovem odru!

Sempler je edino tekmovanje v regiji, namenjeno izpostavitvi najboljših medijskih strategij. Zato ne oklevajte in prijavite svoja dela, ki jih bo presojala izjemna mednarodna žirija pod vodstvom Nermine Mašala Kelić, izvršna direktorica medijske agencije UM Sarajevo. Prijavite jih še danes!

Deli novico