PROGRAM
08:00 - 16:00
REGISTRACIJA
08:00 - 09:00
JUTRANJI TEK IN JOGA
09:35 - 10:05
Redefiniranje izkušenj potrošnikov in partnerstev
Izvršni direktor A1 Slovenija in A1 Hrvaška, Slovenija
Direktorica podjetij Luna\TBWA in OMD, Srbija
10:10 - 10:30
Preseganje tradicionalnega oglaševanja: Domorodni oglasi kot osrednja točka učinkovitega vsebinskega trženja
Vodja poslovnega razvoja, Linker Media, Hrvaška
10:35 - 10:55
Spoznavanje vpliva prihodnjih algoritmov družbenih medijev na javni diskurz
Strokovnjak za digitalni marketing in LGBT+ aktivist, Italija
11:00 - 11:20
Pa vi, kako dobro ste zaščiteni?
Direktor skladnosti poslovanja in krepitev integritete, NLB d.d., Slovenija.
11:25 - 12:10
Umetnost vplivanja: Sodelovanje blagovnih znamk v svetu ikonične serije Emily v Parizu
Pridružena producentka Netflixove originalne TV serije Emily v Parizu (S3 in S4), Francija
Igralec in voditelj, Slovenija
12:35 - 13:30
Kosilo
13:30 - 13:50
Nestrpnost kot ustvarjalna muza: kako lahko omejitve zanetijo inovacije
Regijska izvršna direktorica strateške kreativnosti v agenciji Futura DDB, Slovenija
Kreativni direktor, Futura DDB, Slovenija
13:55 - 14:40
Vrnitev k humanosti
Direktorica Novak Djokovic fundacije, Srbija
Voditeljica, kreativna producentka in ustvarjalka podkastov, Hrvaška
14:45 - 15:05
Komuniciranje o podnebnih ukrepih: Zaupanje, preglednost in sledljivost
Vodja komercialnega trajnostnega razvoja, ClimatePartner Austria GmbH, Avstrija
15:10 - 15:30
Kako razvozlati kodo nepotrpežljivosti: Izkoriščanje AR za takojšnje zadovoljstvo
Poslovna in komunikacijska svetovalka za turizem, Magic4Club, Hrvaška
15:35 - 15:55
Raznolikost in vključenost v kozmetični industriji
Strokovnjakinja za Beauty Marketing, Francija
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.