Kdo bo ocenjeval vaša dela na 24. SEMPL-u?

Z veseljem in ponosom vam predstavljamo letošnje člane žirije tekmovanja za nagrade Sempler, ki jih bomo podelili po koncu prvega dne konference SEMPL, in sicer 27. novembra 2025 v Grand hotelu Bernardin v Portorožu. 

Domov / Novice / Kdo bo ocenjeval vaša dela na 24. SEMPL-u?

Osemčlansko žirijo medijskih strokovnjakov iz celotne regije bo vodila Iva Ðjurković, direktorica podjetij Luna\TBWA in OMD Srbija, pri ocenjevanju del pa se ji bodo pridružili:

  • Ana Bunjak, tekstopiska, New Moment New Ideas, Srbija
  • Andrej Krajner, direktor blagovne znamke in komuniciranja, NLB Skupina, Slovenija
  • Jure Tovrljan, izvršni kreativni direktor, Pristop, Slovenija
  • Marina Burazer, direktorica skupinskega trženja in ESG, Fortenova Group, Hrvaška
  • Katja Sabadin, managerka mednarodnih blagovnih znamk, Pivovarna Laško Union - Heineken group, Slovenija
  • Mirsada Kadribašić, starejša skrbnica za gradnjo blagovne znamke, Atlantic Grupa, Bosna in Hercegovina
  • Sandra Ezgeta, Vodja marketinga in PR, Planet TV, Slovenija

 

Kreativnost vs KPI

»Ne gre za kreativnost proti KPI-jem, gre za ravnovesje. KPI-ji nas držijo odgovorne, vendar ne smejo nas omejevati. Kampanje, ki resnično ganijo, zahtevajo drzne kreativne pristope in potem nas presenetijo z izjemnimi rezultati. Če delamo le za KPI-jije, tvegamo, da izgubimo čustveno povezavo, ki ljudi pritegne. To je eden največjih izzivov, s  katerimi se danes soočamo v oglaševanju. Če smo tako odgovorni, lahko zadušimo pripovedovanje zgodb blagovnih znamk. Kreativnost je še vedno motor, KPI-ji pa so armaturna plošča, ki nam pove, kako daleč prideš. Vendar brez motorja ne moreš priti nikamor.« pravi Iva Ðjurković, predsednica žirije Sempler Awards.

 

Ko se podatki združijo z ustvarjalnostjo, nastanejo odlične kampanje. Če ste to uspešno združili, ste pripravljeni za Sempler nagrado. V naslednjih dneh se bo odprl rok za prijavo na to edinstveno medijsko tekmovanje!

Deli novico