
50 dni do SEMPL-a
Skoraj smo že pri dnevu, ko bo Portorož znova gostil medijsko konferenco SEMPL. Ob tem pa ne smemo pozabiti še na tekmovanje Sempler, kjer se pomerijo najboljše medijske in komunikacijske strategije v regiji.
Skoraj smo že pri dnevu, ko bo Portorož znova gostil medijsko konferenco SEMPL. Ob tem pa ne smemo pozabiti še na tekmovanje Sempler, kjer se pomerijo najboljše medijske in komunikacijske strategije v regiji.
Kdo bo letos osvojil naziv Grand Sempler? Verjamemo, da imate tudi vi projekt, ki lahko osvoji naziv Grand Sempler.
Prijave so odprte do 21. oktobra, zato pohitite in prijavite svoje projekte.
Edinstvenost ni pomembna le pri tekmovanju Sempler, temveč tudi v vsakdanjem komuniciranju in poslovanju. Kako izstopati na trgu in povečati prihodke z edinstveno identiteto, nam bo na letošnjem SEMPL-u razkril Massimo Bernardi
Massimo dela na področju razvoja in komerciale, v največjem evropskem podjetju za upravljanje prihodkov iz kratkoročnih najemov, kjer svetuje podjetjem, kako s premišljenimi pristopi doseči boljše rezultate.
V svojem predavanju »Poslovna identiteta – donosnost naložbe izhaja iz podrobnosti« bo razkril, kako pomembna je poslovna identiteta. Ne gre zgolj za vizualno identiteto, temveč ustvarja tudi čustveno povezavo z uporabniki in prav to je tisto, kar ločuje podjetja.
Massimo bo pokazal, kako uspešno poslovanje temelji na standardih in natančno dodelanih podrobnostih, kar je tudi rdeča nit letošnjega SEMPL-a, saj verjamemo, da so priložnosti skrite prav v podrobnostih.
