Program

INSPIRATION STAGE
MIND SPACE
Media Pulse Hub

09:00 - 20:00

REGISTRACIJA

10:00 - 10:05

Vse se začne pri podrobnostih

10:05 - 10:25

SEMPLified: Pogled nazaj, skok naprej

Nermina Mašala Kelić

Izvršna direktorica, UM Sarajevo, BiH

10:25 - 10:45

Podrobnosti so skrite v čustvih - jezi, zavisti in ljubosumju

Renata Salecl

Filozofinja, sociologinja in pravna teoretičarka, Slovenija

10:45 - 11:00

PAVZA

11:00 - 11:45

TBA

Tamlyn Wright

Scenografinja in kreativna producentka na področju zabavne industrije v živo, partnerka podjetja, Silent House Group, ZDA

11:45 - 12:00

PAVZA

12:00 - 12:45

TBA

Damon Baker

Fotograf, režiser, pripovedovalec zgodb in umetnik, Monday, Združeno kraljestvo/ZDA

10:30 - 10:35

Vse se začne pri podrobnostih

KAYA KAMENARIČ, MODERATORKA

Novinarka, N1 Slovenija, Slovenija

10:35 - 11:05

Preobrazba z organsko kozmetiko: Kako naravno pomladiti kožo?

Veronika Ručigaj

DVM, PhD, Heaven Cosmetics, Slovenija

11:05 - 11:45

DELAVNICA ZAVESTNEGA DOTIKA: RAZBREMENITE OBRAZ, PREBUDITE TELO

Martina Borščak

Podjetnica, maserka in ustanoviteljica, Ritualnica, Slovenija

11:45 - 12:15

MATCHA EUFORIJA: jo znaš pripraviti na pravi način?

Ian Rožac

Ustanovitelj, Pop Matcha, Slovenija

10:00 - 10:45

Digitalna medijska krajina 2025

Zoran Savin

Direktor, IAB Slovenija, Slovenija

10:45 - 11:00

Varnost blagovnih znamk skozi oči uporabnikov

Petja Bolka

Digitalna Strateginja, Direct Media, Slovenija

11:00 - 11:10

AI-generirano ali človeško ustvarjeno: kako avtentična video zgodba gradi zaupanje in povečuje konverzije

Irena Žagar

Ustanoviteljica in direktorica, Cluekit d.o.o. (Buzztik, Aboutbuzz, SmartNinja), Slovenija

11:10 - 11:20

Od izgubljenih obiskov do zvestih bralcev

Tasos Kampitsis

Vodja razvoja poslovanja za založnike, Project Agora, Grčija

11:20 - 11:30

FAST: nova era digitalnega oglaševanja

Svetlana Manojlović

Country Manager Adria, SWEET.TV GROUP, Slovenija

11:30 - 11:40

OCM: Natančnost je nova moč oglaševanja na odprtem spletu z AdSquirrel AI ciljanjem.

Paulina Tsathiri

Direktorica za mednarodni razvoj poslovanja, OCM, Grčija

11:40 - 11:50

MOSS: Kompas za kontekstualno načrtovanje medijev

Nataša Smirnov

Vodja raziskav in izobraževanj, IAB Slovenija; svetovalka in ambasadorka projekta MOSS v okviru Slovenske oglaševalske zbornice, Slovenija

11:50 - 12:00

Pravi trenutek, ki poveže kupce in blagovne znamke

David Čreslovnik

Direktor, Ceneje.si, član skupine Heureka Group, Slovenija

12:00 - 12:15

SLO: Tri države, ena platforma: kako različno oglašujemo v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji

Karmen Krumpestar

Direktorica slovenskega območja, Admixer Media, Slovenija

12:15 - 12:45

Ko se zaiskri: male ideje, velik potencial

Zoran Savin

Direktor, IAB Slovenija, Slovenija

Nataša Smirnov

Vodja raziskav in izobraževanj, IAB Slovenija; svetovalka in ambasadorka projekta MOSS v okviru Slovenske oglaševalske zbornice, Slovenija

12:30 - 14:00

KOSILO

14:00 - 14:45

Pozornost, vsebinska kakovost in prihodnost vpliva medijev

Edina Pršić Babić

TV in radio voditeljica, svetovalka za odnose z javnostmi, Hrvaška

Ana Sršen

Strokovnjakinja za odnose z javnostmi, HRT, Hrvaška

Martin Koprek

Medijski direktor, Ascanius Media, Hrvaška

Ivona Čulo

Izvršna direktorica Elle Hrvaška in medijska strokovnjakinja, MixerMedia, Hrvaška

14:45 - 15:05

Zagon blagovne znamke: nov motor rasti.

Zenel Batagelj

Partner, Valicon, Slovenija

15:05 - 15:25

PAVZA

15:25 - 15:55

Ko UI začne delovati sama: prihodnost agentnih sistemov

Kaja Kovič

Direktorica, Zavod AI-D, Slovenija

Dejan Petelin

Soustanovitelj, Pareto AI, Slovenija

15:55 - 16:15

Zakaj so Gen Z najboljši detektorji blefiranja?

Katarina Ferk

Starejša tekstopiska, Futura DDB, Slovenija

16:15 - 16:45

Ko tisk preživi: Kaj se lahko naučimo od medijev, ki vztrajajo, rastejo in so v nekaterih primerih bolj dragoceni kot kdajkoli prej

Ines Markovčič

Vodja marketinga (Mladina), urednica in programska vodja (Super Znamka), komunikologinja in doktorica antropologije vsakdanjega življenja (smer: mediji študiji), Slovenija

14:30 - 15:00

Znamčenje delodajalca onkraj LinkedIn-a

Nika Grašič

Svetovalka za znamčenje delodajalca, Lidl Slovenija, Slovenija

15:00 - 15:30

O vsakodnevni vzdržnosti, motiviranosti, markantnem glasu in prepričljivem javnem nastopu

Marie Anne Manca Izmajlova

Umetnica, trenerka in avtorica, Avstrija

14:00 - 14:30

Bi investirali, če bi vedeli, da bo vaš ROI znašal vsaj 1617 %?

Vesna Marđonovič

Upravna partnerica STARS, Media Auditing & Consulting, Slovenija

14:30 - 15:00

Velike številke, prazne zgodbe: kako lahko digitalne metrike zavajajo

Ana Ribar

Digitalna strateginja, Futura DDB & Futura FTW, Slovenija

Julija Kancler

Spletna medijska strateginja, Futura DDB, Slovenija

14:30 - 15:00

Bi investirali, če bi vedeli, da bo vaš ROI znašal vsaj 1617 %?

20:30 - 21:30

SEMPLER PODELITEV NAGRAD

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.