Program

INSPIRATION STAGE
MIND SPACE
Media Pulse Hub

10:25 - 10:45

Podrobnosti so skrite v čustvih - jezi, zavisti in ljubosumju

Renata Salecl

Filozofinja, sociologinja in pravna teoretičarka, Slovenija

14:00 - 14:45

Pozornost, vsebinska kakovost in prihodnost vpliva medijev

Edina Pršić Babić

TV in radio voditeljica, svetovalka za odnose z javnostmi, Hrvaška

Ana Sršen

Strokovnjakinja za odnose z javnostmi, HRT, Hrvaška

Martin Koprek

Medijski direktor, Ascanius Media, Hrvaška

Ivona Čulo

Izvršna direktorica Elle Hrvaška in medijska strokovnjakinja, MixerMedia, Hrvaška

16:10 - 16:40

Ko tisk preživi: Kaj se lahko naučimo od medijev, ki vztrajajo, rastejo in so v nekaterih primerih bolj dragoceni kot kdajkoli prej

Ines Markovčič

Vodja marketinga (Mladina), urednica in programska vodja (Super Znamka), komunikologinja in doktorica antropologije vsakdanjega življenja (smer: mediji študiji), Slovenija

10:35 - 11:10

DELAVNICA ZAVESTNEGA DOTIKA: RAZBREMENITE OBRAZ, PREBUDITE TELO

Martina Borščak

Podjetnica, maserka in ustanoviteljica, Ritualnica, Slovenija

15:10 - 15:45

O vsakodnevni vzdržnosti, motiviranosti, markantnem glasu in prepričljivem javnem nastopu

Marie Anne Manca Izmajlova

Umetnica, trenerka in avtorica, Avstrija

10:00 - 10:45

Digitalna medijska krajina 2025

Zoran Savin

Direktor, IAB Slovenija, Slovenija

10:45 - 11:00

Varnost blagovnih znamk skozi oči uporabnikov

Petja Bolka

Digitalna Strateginja, Direct Media, Slovenija

11:00 - 11:10

AI-generirano ali človeško ustvarjeno: kako avtentična video zgodba gradi zaupanje in povečuje konverzije

Irena Žagar

Ustanoviteljica in direktorica, Cluekit d.o.o. (Buzztik, Aboutbuzz, SmartNinja), Slovenija

11:10 - 11:20

Od izgubljenih obiskov do zvestih bralcev

Tasos Kampitsis

Vodja razvoja poslovanja za založnike, Project Agora, Grčija

11:20 - 11:30

OCM: Natančnost je nova moč oglaševanja na odprtem spletu z AdSquirrel AI ciljanjem.

Paulina Tsathiri

Direktorica za mednarodni razvoj poslovanja, OCM, Grčija

11:30 - 11:40

FAST: nova era digitalnega oglaševanja

Svetlana Manojlović

Country Manager Adria, SWEET.TV GROUP, Slovenija

11:40 - 11:50

MOSS: Kompas za kontekstualno načrtovanje medijev

Nataša Smirnov

Vodja raziskav in izobraževanj, IAB Slovenija; svetovalka in ambasadorka projekta MOSS v okviru Slovenske oglaševalske zbornice, Slovenija

11:50 - 12:00

Pravi trenutek, ki poveže kupce in blagovne znamke

David Čreslovnik

Direktor, Ceneje.si, član skupine Heureka Group, Slovenija

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.