Program

NAVIGATOR STAGE
DEPTHS STAGE

08:30 - 20:00

REGISTRACIJA

09:30 - 09:40

Vaša potrpežljivost se je izplačala

IDA PRESTER, MODERATORKA

Voditeljica, glasbenica in aktivistka, Hrvaška

09:40 - 09:50

Pozdravni nagovor

BOŽIDAR ABRAMOVIĆ

CEO, Omnicom Media Group, Hrvaška

09:55 - 10:15

Zataknjeni v trenutku: Paradoksi dobe takojšnje zadovoljitve

Doc. dr. EVA VRTAČIČ

Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, Slovenija

10:20 - 11:05

Kakšna usoda čaka oglaševalske agencije?

SASHA SAVIC

Strokovnjak za oglaševanje in medije, ZDA

BARBARA MODIC

Direktorica in partnerica pri STARS Adriatic & Balkans, Slovenija

11:10 - 11:40

Kako nastajajo najboljše lokalne televizijske zgodbe

STELLA LITOU

Izvršna direktorica Pro Plus in predsednica uprave RTL Hrvaška, Grčija

SIMONA KRUHAR GABERŠČEK

mag. Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica, Marketing magazin, Slovenija

11:45 - 11:55

Mediji kot motor družbenih sprememb: Veriga dobrih ljudi – partnerstvo za boljšo družbo

DORIS ROJO

Vodja odnosov z javnostmi, Zveza Anita Ogulin & ZPM, Slovenija

Nuša Lesar

Novinarka in televizijska voditeljica, POP TV, Slovenija

12:00 - 12:30

Vzpostavljanje povezanosti: TBWA načrt za uspešni globalni kolektiv

GIZEM OZTURK

Globalna direktorica, Programi globalnega učenja (GLP), TBWA\Worldwide, ZDA

09:45 - 09:50

Vaša potrpežljivost se je izplačala

KAYA KAMENARIČ, MODERATORKA

Novinarka, 24ur.com, Slovenija

09:50 - 10:20

V iskanju ravnovesja: kako negovati telo in um

Sara Bičič

Mednarodna facialist in trenerka tehnike Gua Sha, Slovenija

10:25 - 10:55

Kako aktivirati človeški potencial v dobi umetne inteligence: vodenje s srcem in umom

KATJA BEZJAK DRAŠKOVIČ

Managing with Heart & Mind Business Trainer in Heal Your Life Coach, Slovenija

11:00 - 11:30

Nova meja vrednosti v medijih: uporaba vedenjske znanosti in umetne inteligence v marketingu

MOJCA ROZAC

Globalna programska direktorica, Google MSR, AdMixer Media, Slovenija

11:35 - 11:50

Preoblikovanje TV-oglaševanja: Kako izkoristiti ciljano TV-oglaševanje v svojo korist

Gregor Dovšak

Vodja tima razvoja TV storitev Telekom Slovenije, Slovenija

NINA BOHINC FURLAN

Vodja prodaje ključnim kupcem v družbi TSmedia, Slovenija

11:50 - 12:05

Prikaz dobre prakse: Kako ustvariti uspešno kampanjo s ciljanim TV-oglaševanjem

Gregor Dovšak

Vodja tima razvoja TV storitev Telekom Slovenije, Slovenija

NINA BOHINC FURLAN

Vodja prodaje ključnim kupcem v družbi TSmedia, Slovenija

12:10 - 12:30

Sasha Savic Q&A

SASHA SAVIC

Strokovnjak za oglaševanje in medije, ZDA

BARBARA MODIC

Direktorica in partnerica pri STARS Adriatic & Balkans, Slovenija

12:30 - 14:00

Kosilo

14:00 - 14:15

Kako Planet TV vpliva na slovensko medijsko pokrajino?

PAVEL STANTCHEV

Izvršni direktor medijske skupine TV2 in Planeta TV, Madžarska

SIMONA KRUHAR GABERŠČEK

mag. Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica, Marketing magazin, Slovenija

14:20 - 14:40

Kakšen je dolgoročni učinek prevelike količine informacij?

DOMAGOJ VUKOVIĆ

CEO, Human, Hrvaška

14:45 - 15:40

Kako naj bi bil videti vaš zvok?

Andy Wood

Direktor in producent specializiran za glasbo v živo in radijo/podcast vizualizacijo, BBC, Združeno kraljestvo

Brett Spencer

Izvršni urednik, BBC Local Radio in Spiritland Productions, Združeno kraljestvo

Jasna Kuljaj

Programska direktorica, Media24, Slovenija

15:45 - 16:05

Zakaj televizija ne izgublja svojega vpliva in pomena?

RICHARD COLWELL

Izvršni direktor, RED C Research, Irska

16:10 - 16:55

Več kot le igra: Krizno upravljanje in razvoj blagovne znamke Novaka Djokovica

NEBOJŠA MANDRAPA

Član PR ekipe za Djokovica, partner in direktor za odnose z javnostmi pri New Media Team, Srbija

17:00 - 17:20

Iz rdeče v zeleno: 5 let načrtovanja in sprememb

Jure Bračko

Direktor marketinga in komunikacij, OTP banka, Slovenija

14:00 - 14:15

Izračunajte ogljični odtis vašega oglaševanja in prispevajte k bolj zeleni prihodnosti!

MAŠA GREGORIČ

Medijska strateginja, Pristop Media, Slovenija

14:20 - 14:50

Od poslovne potrebe do rešitve z AI: Vaš poslovni butler AI - Vodnik za medijske zakupe in marketinške agencije

TOM GAVAZZI

Ustanovitelj in lastnik, WOOM.zone, Hrvaška

14:55 - 15:25

DELAVNICA: Kakšen je dolgoročni učinek prevelike količine informacij?

DOMAGOJ VUKOVIĆ

CEO, Human, Hrvaška

15:30 - 16:00

Medijska hiša vs hiši kot mediju: Transformacija v komunikacijah 1984–2024.

Robert Čoban

Soustanovitelj in predsednik Color Press Group, Srbija

Branimir Brkljač

Izkušeni začetnik, strokovnjak neposrednega trženja, Slovenija

16:05 - 16:35

Q&A: Kako naj bi bil videti vaš zvok?

Andy Wood

Direktor in producent specializiran za glasbo v živo in radijo/podcast vizualizacijo, BBC, Združeno kraljestvo

Brett Spencer

Izvršni urednik, BBC Local Radio in Spiritland Productions, Združeno kraljestvo

Jasna Kuljaj

Programska direktorica, Media24, Slovenija

17:20 - 18:30

VESELA URICA

20:30 - 21:30

SEMPLER PODELITEV NAGRAD

22:00 - 00:00

ZABAVA

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.