Program
08:30 - 20:00
REGISTRACIJA
09:30 - 09:40
Vaša potrpežljivost se je izplačala
Voditeljica, glasbenica in aktivistka, Hrvaška
09:55 - 10:15
Zataknjeni v trenutku: Paradoksi dobe takojšnje zadovoljitve
Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, Slovenija
10:20 - 11:05
Kakšna usoda čaka oglaševalske agencije?
Strokovnjak za oglaševanje in medije, ZDA
Direktorica in partnerica pri STARS Adriatic & Balkans, Slovenija
11:10 - 11:40
Kako nastajajo najboljše lokalne televizijske zgodbe
Izvršna direktorica Pro Plus in predsednica uprave RTL Hrvaška, Grčija
mag. Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica, Marketing magazin, Slovenija
11:45 - 11:55
Mediji kot motor družbenih sprememb: Veriga dobrih ljudi – partnerstvo za boljšo družbo
Vodja odnosov z javnostmi, Zveza Anita Ogulin & ZPM, Slovenija
Novinarka in televizijska voditeljica, POP TV, Slovenija
12:00 - 12:30
Vzpostavljanje povezanosti: TBWA načrt za uspešni globalni kolektiv
Globalna direktorica, Programi globalnega učenja (GLP), TBWA\Worldwide, ZDA
09:45 - 09:50
Vaša potrpežljivost se je izplačala
Novinarka, 24ur.com, Slovenija
09:50 - 10:20
V iskanju ravnovesja: kako negovati telo in um
Mednarodna facialist in trenerka tehnike Gua Sha, Slovenija
10:25 - 10:55
Kako aktivirati človeški potencial v dobi umetne inteligence: vodenje s srcem in umom
Managing with Heart & Mind Business Trainer in Heal Your Life Coach, Slovenija
11:00 - 11:30
Nova meja vrednosti v medijih: uporaba vedenjske znanosti in umetne inteligence v marketingu
Globalna programska direktorica, Google MSR, AdMixer Media, Slovenija
11:35 - 11:50
Preoblikovanje TV-oglaševanja: Kako izkoristiti ciljano TV-oglaševanje v svojo korist
Vodja tima razvoja TV storitev Telekom Slovenije, Slovenija
Vodja prodaje ključnim kupcem v družbi TSmedia, Slovenija
11:50 - 12:05
Prikaz dobre prakse: Kako ustvariti uspešno kampanjo s ciljanim TV-oglaševanjem
Vodja tima razvoja TV storitev Telekom Slovenije, Slovenija
Vodja prodaje ključnim kupcem v družbi TSmedia, Slovenija
12:10 - 12:30
Sasha Savic Q&A
Strokovnjak za oglaševanje in medije, ZDA
Direktorica in partnerica pri STARS Adriatic & Balkans, Slovenija
12:30 - 14:00
Kosilo
14:00 - 14:15
Kako Planet TV vpliva na slovensko medijsko pokrajino?
Izvršni direktor medijske skupine TV2 in Planeta TV, Madžarska
mag. Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica, Marketing magazin, Slovenija
14:20 - 14:40
Kakšen je dolgoročni učinek prevelike količine informacij?
CEO, Human, Hrvaška
14:45 - 15:40
Kako naj bi bil videti vaš zvok?
Direktor in producent specializiran za glasbo v živo in radijo/podcast vizualizacijo, BBC, Združeno kraljestvo
Izvršni urednik, BBC Local Radio in Spiritland Productions, Združeno kraljestvo
Programska direktorica, Media24, Slovenija
15:45 - 16:05
Zakaj televizija ne izgublja svojega vpliva in pomena?
Izvršni direktor, RED C Research, Irska
16:10 - 16:55
Več kot le igra: Krizno upravljanje in razvoj blagovne znamke Novaka Djokovica
Član PR ekipe za Djokovica, partner in direktor za odnose z javnostmi pri New Media Team, Srbija
17:00 - 17:20
Iz rdeče v zeleno: 5 let načrtovanja in sprememb
Direktor marketinga in komunikacij, OTP banka, Slovenija
14:00 - 14:15
Izračunajte ogljični odtis vašega oglaševanja in prispevajte k bolj zeleni prihodnosti!
Medijska strateginja, Pristop Media, Slovenija
14:20 - 14:50
Od poslovne potrebe do rešitve z AI: Vaš poslovni butler AI - Vodnik za medijske zakupe in marketinške agencije
Ustanovitelj in lastnik, WOOM.zone, Hrvaška
14:55 - 15:25
DELAVNICA: Kakšen je dolgoročni učinek prevelike količine informacij?
CEO, Human, Hrvaška
15:30 - 16:00
Medijska hiša vs hiši kot mediju: Transformacija v komunikacijah 1984–2024.
Soustanovitelj in predsednik Color Press Group, Srbija
Izkušeni začetnik, strokovnjak neposrednega trženja, Slovenija
16:05 - 16:35
Q&A: Kako naj bi bil videti vaš zvok?
Direktor in producent specializiran za glasbo v živo in radijo/podcast vizualizacijo, BBC, Združeno kraljestvo
Izvršni urednik, BBC Local Radio in Spiritland Productions, Združeno kraljestvo
Programska direktorica, Media24, Slovenija
17:20 - 18:30
VESELA URICA
20:30 - 21:30
SEMPLER PODELITEV NAGRAD
22:00 - 00:00
ZABAVA
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.