
Program
09:00 - 20:00
REGISTRACIJA
10:00 - 10:05
Vse se začne pri podrobnostih
10:05 - 10:25
SEMPLified: Pogled nazaj, skok naprej
Izvršna direktorica, UM Sarajevo, BiH
10:25 - 10:45
Podrobnosti so skrite v čustvih - jezi, zavisti in ljubosumju
Filozofinja, sociologinja in pravna teoretičarka, Slovenija
10:45 - 11:00
PAVZA
11:00 - 11:45
TBA
Scenografinja in kreativna producentka na področju zabavne industrije v živo, partnerka podjetja, Silent House Group, ZDA
11:45 - 12:00
PAVZA
12:00 - 12:45
TBA
Fotograf, režiser, pripovedovalec zgodb in umetnik, Monday, Združeno kraljestvo/ZDA
10:30 - 10:35
Vse se začne pri podrobnostih
Novinarka, N1 Slovenija, Slovenija
10:35 - 11:05
Preobrazba z organsko kozmetiko: Kako naravno pomladiti kožo?
DVM, PhD, Heaven Cosmetics, Slovenija
11:05 - 11:45
DELAVNICA ZAVESTNEGA DOTIKA: RAZBREMENITE OBRAZ, PREBUDITE TELO
Podjetnica, maserka in ustanoviteljica, Ritualnica, Slovenija
11:45 - 12:15
MATCHA EUFORIJA: jo znaš pripraviti na pravi način?
Ustanovitelj, Pop Matcha, Slovenija
10:45 - 11:00
Varnost blagovnih znamk skozi oči uporabnikov
Digitalna Strateginja, Direct Media, Slovenija
11:00 - 11:10
AI-generirano ali človeško ustvarjeno: kako avtentična video zgodba gradi zaupanje in povečuje konverzije
Ustanoviteljica in direktorica, Cluekit d.o.o. (Buzztik, Aboutbuzz, SmartNinja), Slovenija
11:10 - 11:20
Od izgubljenih obiskov do zvestih bralcev
Vodja razvoja poslovanja za založnike, Project Agora, Grčija
11:20 - 11:30
FAST: nova era digitalnega oglaševanja
Country Manager Adria, SWEET.TV GROUP, Slovenija
11:30 - 11:40
OCM: Natančnost je nova moč oglaševanja na odprtem spletu z AdSquirrel AI ciljanjem.
Direktorica za mednarodni razvoj poslovanja, OCM, Grčija
11:40 - 11:50
MOSS: Kompas za kontekstualno načrtovanje medijev
Vodja raziskav in izobraževanj, IAB Slovenija; svetovalka in ambasadorka projekta MOSS v okviru Slovenske oglaševalske zbornice, Slovenija
11:50 - 12:00
Pravi trenutek, ki poveže kupce in blagovne znamke
Direktor, Ceneje.si, član skupine Heureka Group, Slovenija
12:00 - 12:15
SLO: Tri države, ena platforma: kako različno oglašujemo v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji
Direktorica slovenskega območja, Admixer Media, Slovenija
12:15 - 12:45
Ko se zaiskri: male ideje, velik potencial
Direktor, IAB Slovenija, Slovenija
Vodja raziskav in izobraževanj, IAB Slovenija; svetovalka in ambasadorka projekta MOSS v okviru Slovenske oglaševalske zbornice, Slovenija
12:30 - 14:00
KOSILO
14:00 - 14:45
Pozornost, vsebinska kakovost in prihodnost vpliva medijev
TV in radio voditeljica, svetovalka za odnose z javnostmi, Hrvaška
Strokovnjakinja za odnose z javnostmi, HRT, Hrvaška
Medijski direktor, Ascanius Media, Hrvaška
Izvršna direktorica Elle Hrvaška in medijska strokovnjakinja, MixerMedia, Hrvaška
15:05 - 15:25
PAVZA
15:25 - 15:55
Ko UI začne delovati sama: prihodnost agentnih sistemov
Direktorica, Zavod AI-D, Slovenija
Soustanovitelj, Pareto AI, Slovenija
15:55 - 16:15
Zakaj so Gen Z najboljši detektorji blefiranja?
Starejša tekstopiska, Futura DDB, Slovenija
16:15 - 16:45
Ko tisk preživi: Kaj se lahko naučimo od medijev, ki vztrajajo, rastejo in so v nekaterih primerih bolj dragoceni kot kdajkoli prej
Vodja marketinga (Mladina), urednica in programska vodja (Super Znamka), komunikologinja in doktorica antropologije vsakdanjega življenja (smer: mediji študiji), Slovenija
14:30 - 15:00
Znamčenje delodajalca onkraj LinkedIn-a
Svetovalka za znamčenje delodajalca, Lidl Slovenija, Slovenija
15:00 - 15:30
O vsakodnevni vzdržnosti, motiviranosti, markantnem glasu in prepričljivem javnem nastopu
Umetnica, trenerka in avtorica, Avstrija
14:00 - 14:30
Bi investirali, če bi vedeli, da bo vaš ROI znašal vsaj 1617 %?
Upravna partnerica STARS, Media Auditing & Consulting, Slovenija
14:30 - 15:00
Velike številke, prazne zgodbe: kako lahko digitalne metrike zavajajo
Digitalna strateginja, Futura DDB & Futura FTW, Slovenija
Spletna medijska strateginja, Futura DDB, Slovenija
14:30 - 15:00
Bi investirali, če bi vedeli, da bo vaš ROI znašal vsaj 1617 %?
20:30 - 21:30
SEMPLER PODELITEV NAGRAD
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.