Od idej do rezultatov

Na SEMPL-u boste slišali pogovor Smiljana Morija in Petre Kovič o moči osebnih zgodb in pristnega znamčenja, Zenel Batagelj pa bo razkril, kako lansiranje blagovne znamke poganja trajnostno rast. Potopite se v strateško razmišljanje, globalne ambicije in podatkovno podprto evolucijo znamk — vse na enem mestu.

Domov / Novice / Od idej do rezultatov

Na glavnem odru boste poleg poglobljenih okroglih miz lahko prisluhnili tudi pogovor med Smiljanom Morijem ter moderatorko Petro Kovič. Petro ste morda že videli kot moderatorko na različnih poslovnih dogodkih, poleg tega pa je tudi avtorica podkasta Supermoč v Medijski hiši Delo in nekdanja odgovorna urednica poslovne revije Svet kapitala. Že več kot dve desetletji soustvarja prostor, kjer ideje postanejo vpliv. 


Njen sogovornik, Smiljan Mori, je podjetnik, vizionar in človek, usmerjen k rezultatom. Lahko bi rekli, da je sinonim za sistem, učinkovitost in mednarodni poslovni uspeh. Pod njegovim vodstvom so podjetja od leta 1999 ustvarila več kot 93 milijonov evrov prihodkov, obenem pa je pomagal več kot 120.000 družinam doseči finančno varnost. Z ženo Heleno Kodrič Mori vodi 16 podjetij doma in v tujini ter sodeluje z več kot 200 zavarovalnimi zastopniki. Ustanovil je Smart Money Solutions, ekosistem za rast finančnih svetovalcev in zavarovalnih agencij, ki združuje prodajno znanje, mentorsko podporo in napredno tehnologijo za pospešeno rast in dolgoročen uspeh. Njegov uspeh temelji na disciplini in vztrajnosti, kar se odraža v vidnih rezultatih in učinkovitih sistemih.


V pogovoru bosta odkrivala, kako iz majhne zgodbe ustvariti globalen doseg in zakaj zakaj prava moč osebne blagovne znamke izvira iz avtentičnosti. Skupaj bosta raziskovala priložnosti, ki se skrivajo v podrobnostih, načinu komunikacije in pogumu sprejemati odločitve, ki morda niso takoj vidne, a vodijo do vrhunskih rezultatov. 


Letošnji SEMPL pa bo tudi poln izjemnih predavanj, med drugim boste lahko prisluhnili Zenelu Batagelju na predavanju »Zagon blagovne znamke: nov motor rasti«.  Predstavil bo matriko življenjskega cikla blagovne znamke, strateški okvir, ki razkriva ključno vlogo zagona blagovne znamke pri spodbujanju trajnostne rasti in pokazal, kako diagnosticirati trenutni položaj, določiti konkurenco ter ustvariti usmeritve, ki ločijo vaše znamko od konkurence. 


Zenel Batagelj je ustanovitelj in partner v družbi VALICON, kjer svetuje ključnim naročnikom na področju trženja, znamčenja in strategij rasti. Že skoraj 20 let razvija napreden anketni sistem, ki temelji na panelih anketiranih z bogatimi profilnimi podatki.  Sistem omogoča pametno spraševanje za ugotavljanje sprememb na ravni posameznika ter natančne analize na ravni vzorcev opazovanih posameznikov. 
Predavanje omogoča Telekom Slovenije.


Pridružite se nam na SEMPL-u, kjer vas čakajo poglobljene vsebine, navdihujoči govorci in sveži vpogledi v svet medijev. Se vidimo na Inspiration Stage!

Deli novico