E. Vrtačič o nepotrpežljivosti, R. Colwell o televiziji
Na SEMPL-u boste tudi letos deležni neprecenljivega znanja in deljenja bogatih izkušenj strokovnjakov z vsega sveta, ki se bodo z vami z veseljem tudi osebno pogovorili. SEMPL je namreč izjemna priložnost, da iz prve roke izveste vse, kar morate vedeti o trendih v medijih in marketingu, da boste temu ustrezno lahko prilagajali svoje strategije in uspevali v svetu, prenasičenem z informacijami.
Kako sodobne tehnologije vplivajo na našo (ne)potrpežljivost?
Najboljše stvari v življenju rezultat potrpežljivosti, ki sčasoma obrodi izjemne dosežke. Toda ljudje smo čedalje bolj nepotrpežljivi in zahtevamo takojšnje rešitve – in uspehe. Na SEMPL-u se bomo zato posvetili iskanju odgovora na vprašanje, kako lahko blagovne znamke z razumevanjem in prilagajanjem obdobju nepotrpežljivosti bolje pritegnejo svoje občinstvo in dosežejo učinkovitejše rezultate.
Fenomenu nepotrpežljivosti, rdeči niti letošnjega dogodka, se bo uvodoma posvetila dr. Eva Vrtačič s Fakultete za družbene vede, kjer poučuje antropološke predmete. Zanimajo jo različni vidiki vsakdanjega življenja, ki je neločljivo povezano s sodobnimi digitalnimi tehnologijami. Povedala vam bo, kako prav te vplivajo na naše pomanjkanje potrpežljivosti.
Zakaj televizija ne izgublja svojega vpliva in pomena?
O tem bo na SEMPL-u spregovoril Richard Colwell, irski strokovnjak za marketinško učinkovitost, ki se s svojim raziskovalno-svetovalnim podjetjem RED C Research osredotoča na pomoč blagovnim znamkam pri rasti. Pogosto se pojavlja v medijih, kjer komentira potrošniške in poslovne trende, na SEMPL-u pa bo na podlagi raziskav osvetlil moč televizije v sodobni medijski krajini.
Še vedno vas čaka cenejša prijava del!
Vaše izjemne medijske strategije si zagotovo zaslužijo nagrado Sempler, zato vas vabimo, da jih predstavite strokovni javnosti. Žirija se že pripravlja na delo, mi pa bi vam radi še olajšali odločitev, zato vam še do vključno 10. septembra omogočamo prijave po ugodnejši ceni. Svoja dela lahko prijavite tu.