24. SEMPL: Zmagovalec

In imamo zmagovalce!
Na tekmovanju Sempler za najboljše medijske strategije leta v regiji je najvišjo nagrado, Grand Sempler, dobil projekt »It’s time to stop!«, ki so ga za Bingo Group zasnovali v agenciji Via Media. Projekt je dobil tudi zlatega semplerja za najboljšo PR-strategijo ali promocijo.

Domov / Novice / 24. SEMPL: Zmagovalec

Osemčlanska mednarodna žirija, ki jo je vodila Iva Đurković, direktorica podjetij Luna\TBWA in OMD v Srbiji, je poleg tega podelila še deset zlatih nagrad v drugih tekmovalnih kategorijah. Vse zmagovalce si lahko ogledate tu.


GRAND SEMPLER

"Kampanje so najboljše, ko izkoristijo pravo moč komunikacije. Ne le za obveščanje, ampak tudi za navdihovanje, vključevanje in spodbujanje ljudi, da spremenijo svoje odnose in vedenje ter delujejo v tej smeri. Ko se to uporabi za dober namen, je mogoče ustvariti spremembo, ki jo je mogoče videti in občutiti,“ je o nagrajeni kampanji povedala predsednica žirije Iva Đurković.

Deli novico