SEMPL odpira prijave
SEMPL, regijska konferenca medijskih trendov, je že odprla prijave in z vznemirjenjem pričakuje tako komunikacijske presežke kot tudi prijave za osebno udeležbo. Ta specializiran in izobraževalen mednarodni dogodek za oglaševalce, medijske hiše in komunikatorje v Srednji in Jugovzhodni Evropi bo v Portorožu letos gostoval 19. in 20. oktobra. Po krajši odsotnosti bodo ta s soncem obsijan slovenski obmorski kraj ponovno obogatili ugledni strokovnjaki in najnovejše vsebine s področja medijske, marketinške in oglaševalske stroke.
SEMPL, regijska konferenca medijskih trendov, je že odprla prijave in z vznemirjenjem pričakuje tako komunikacijske presežke kot tudi prijave za osebno udeležbo. Ta specializiran in izobraževalen mednarodni dogodek za oglaševalce, medijske hiše in komunikatorje v Srednji in Jugovzhodni Evropi bo v Portorožu letos gostoval 19. in 20. oktobra. Po krajši odsotnosti bodo ta s soncem obsijan slovenski obmorski kraj ponovno obogatili ugledni strokovnjaki in najnovejše vsebine s področja medijske, marketinške in oglaševalske stroke.
Zanimanje za udeležbo na tem enkratnem srečanju trendsetterjev in presečišču komunikacijskih smernic je, predvsem po nekajletni odsotnosti, zelo veliko. Letos sta na voljo dve vrsti kotizacije, in sicer FULL PASS in AWARD CEREMONY + FRIDAY (četrtkova podelitev z zabavo in petkov program). Obe kotizaciji sta na voljo tudi kot POWER UP (z vključenim kosilom). Cena polne kotizacije (brez kosila) je enaka ceni polne kotizacije zadnjega Sempla v letu 2019 – 520,00 eur + DDV.