PRVI DAN, PRVA ZANIMIVA PREDAVANJA

45

mednarodnih govorcev

12

medijskih nagrad

2

dni mreženja

1

konferenca

POIŠČITE NAVDIH

V podrobnostih se skrivajo priložnosti

Uspeh ni vedno v velikih korakih, ampak v sposobnosti, da prepoznamo moč skritih podrobnosti in jih izkoristimo v svojo korist. Na 24. SEMPL-u bomo skupaj raziskovali, kako najmanjše podrobnosti spremeniti v velike priložnosti.

TEMA 24. SEMPL-A

Sempl 2025

SEMPL je konferenca, ki se je morate udeležiti, če želite ostati v stiku z najnovejšimi medijskimi trendi, spoznati prelomne inovacije iz industrije ali pogledati v prihodnost stroke.

O SEMPLU

Prijavite se na naše e-novice

David Brier

Brand expert, designer, bestselling author, USA

The SEMPL Conference and the SEMPL team are world class. Professional, helpful, driven and tireless, they put on an event that was top shelf and very well received, empowering the professionals in their region that was an inspiration. The care given to each of us as speakers was attentive and of service. I put the SEMPL Conference at the head of the class for event organizers and coordinators.

Spremljajte nas

Preberi več

Lokacija

Novice

PETKOVO DOGAJANJE

Drugi dan se je začel z odličnim predavanjem Karmen Krumpestar in Arturja Mosiaka. Najprej je Artur izpostavil, kako pravilno izkoriščeni podatki in inteligentni sistemi ne pomenijo le prilagajanja novim razmeram, temveč ustvarjajo pot k pogumnejšim, pametnejšim marketinškim strategijam prihodnosti. Predavanje je zaključila Karmen z nazornim primerom uspešne uporabe tega pristopa v praksi.

PRVI DAN KONFERENCE: ODER SVEŽIH IDEJ IN DRZNIH VPOGLEDOV

Dogodek se je začel udarno z Nermino Mašalo Kelić, direktorico UM Sarajevo in nekdanjo predsednico žirije, ki je razkrila pravila učinkovite komunikacije ter z natančnimi podatkovnimi vpogledi pokazala, kako majhni detajli ustvarijo velike zgodbe. Sledila je Renata Salecl, ki je osvetlila moč čustev in opozorila, da tudi jeza, zavist in ljubosumje lahko postanejo iskra drznejše ustvarjalnosti ter nas spodbudijo k odločnejšemu doseganju ciljev. 

24. SEMPL: Zmagovalec

In imamo zmagovalce!
Na tekmovanju Sempler za najboljše medijske strategije leta v regiji je najvišjo nagrado, Grand Sempler, dobil projekt »It’s time to stop!«, ki so ga za Bingo Group zasnovali v agenciji Via Media. Projekt je dobil tudi zlatega semplerja za najboljšo PR-strategijo ali promocijo.

Stopite v zaodrje oskarjev, grammyjev, Katy Perry in drugih!

Na osrednji oder bo stopila Tamlyn Wright, izjemna scenografinja in kreativna producentka, ki že več kot 25 let soustvarja najodmevnejše projekte v svetovni industriji zabave. Njeno delo zaznamujejo spektakli največjega formata: od oskarjev in grammyjev do prelomnih turnej globalnih ikon, kot so Selena Gomez (Revival Tour), One Direction in številni drugi.

24. SEMPL: V podrobnostih se skrivajo priložnosti

Uspeh ni vedno v velikih korakih, ampak v sposobnosti, da prepoznamo moč skritih podrobnosti in jih izkoristimo v svojo korist. Na 24. SEMPL-u bomo skupaj raziskovali, kako najmanjše podrobnosti spremeniti v velike priložnosti.