PRVI DAN KONFERENCE: ODER SVEŽIH IDEJ IN DRZNIH VPOGLEDOV

Dogodek se je začel udarno z Nermino Mašalo Kelić, direktorico UM Sarajevo in nekdanjo predsednico žirije, ki je razkrila pravila učinkovite komunikacije ter z natančnimi podatkovnimi vpogledi pokazala, kako majhni detajli ustvarijo velike zgodbe. Sledila je Renata Salecl, ki je osvetlila moč čustev in opozorila, da tudi jeza, zavist in ljubosumje lahko postanejo iskra drznejše ustvarjalnosti ter nas spodbudijo k odločnejšemu doseganju ciljev. 

Domov / Novice / PRVI DAN KONFERENCE: ODER SVEŽIH IDEJ IN DRZNIH VPOGLEDOV

Dogodek se je začel udarno z Nermino Mašalo Kelić, direktorico UM Sarajevo in nekdanjo predsednico žirije, ki je razkrila pravila učinkovite komunikacije ter z natančnimi podatkovnimi vpogledi pokazala, kako majhni detajli ustvarijo velike zgodbe. Sledila je Renata Salecl, ki je osvetlila moč čustev in opozorila, da tudi jeza, zavist in ljubosumje lahko postanejo iskra drznejše ustvarjalnosti ter nas spodbudijo k odločnejšemu doseganju ciljev. 

V pogovoru z Ivanom Vukušičem je fotograf Damon Baker poudaril, da se naše izkušnje vedno zrcalijo v našem delu, saj avtentičnost zaživi prav v drobnih, a pomembnih podrobnostih. 

Predavanje Tamlyn Wright je odprlo vrata v ustvarjalni proces največjih svetovnih dogodkov, saj je s skicami in prvimi zamislimi razkrila, kako nastajajo nepozabne izkušnje zabavne industrije. 

Na okrogli mizi je ekspertna zasedba hrvaških strokovnjakov - Edina Pršić Babić, Ana Sršen, Martin Koprek in Sara Mustapić - odprla ključno vprašanje našega časa: kdo danes res oblikuje javni diskurz? V svetu, kjer algoritmi prehitevajo urednike, lažne vsebine spodkopavajo zaupanje, AI pa spreminja vlogo komunikatorjev, so poudarili, da prihodnost pripada kakovostni vsebini, verodostojnim medijem in pogumnim glasovom, ki znajo jasno izstopiti iz digitalnega šuma.

Zenel Batagelj je z raziskavami podprtim predavanjem predstavil nov model rasti blagovnih znamk ter izpostavil ključne korake pri ocenjevanju njihove moči in izkoriščanju pravih trenutkov za napredek.

Kaja Kovič in Dejan Petelin sta nato naslovila vročo temo umetne inteligence ter poudarila, da jo lahko razumemo kot sodelavca, a njena zmogljivost ne pomeni, da smo ljudje postali nadomestljivi. 

Potem je Katarina Ferk predstavila, kaj smemo in česa ne smemo početi, ko nagovarjamo generacijo Z, saj nam vsak dan nastavijo ogledalo in jasno pokažejo, da sta pristnost in doslednost nujna, če želimo zaslužiti njihovo pozornost. 

V zadnjem predavanju dneva je Ines Markošič pokazala, da novi mediji ne izpodrivajo starih, temveč jim dajejo novo vlogo, ter z jasnimi primeri razložila, kako so se tiskani mediji strateško prilagodili sodobnim razmeram.

Deli novico