Vse, kar potrebujemo, je malce potrpežljivosti
Na SEMPL-u se bomo posvetili iskanju odgovora na vprašanje, kako lahko blagovne znamke z razumevanjem in prilagajanjem obdobju nepotrpežljivosti bolje pritegnejo svoje občinstvo in dosežejo učinkovitejše rezultate. To potrebo po potrpežljivosti ponazarja podoba letošnjega SEMPL-a, v središču katerega je školjka z biseri.
Na SEMPL-u se bomo posvetili iskanju odgovora na vprašanje, kako lahko blagovne znamke z razumevanjem in prilagajanjem obdobju nepotrpežljivosti bolje pritegnejo svoje občinstvo in dosežejo učinkovitejše rezultate. To potrebo po potrpežljivosti ponazarja podoba letošnjega SEMPL-a, v središču katerega je školjka z biseri.
Najboljše stvari v življenju so rezultat potrpežljivosti
»Nastanek bisera v školjki je edinstven in časovno zahteven proces. Ni nekaj, kar bi se zgodilo čez noč, temveč je rezultat nenehnega postopnega dela narave. Nekateri biseri se oblikujejo v nekaj mesecih, tisti najbolj prefinjeni pa so plod let dolgega čakanja in razvoja,« o zasnovi SEMPL-ove podobe pripovedujejo v agenciji Futura DDB, kjer so jo ustvarili. Školjka, ki izloča tanke plasti okoli tujka, predstavlja izjemno potrpežljivost narave, ki ustvarja nekaj izjemnega.
»Z zavedanjem pomembnosti potrpežljivosti in nenehnega truda v procesu ustvarjanja vam predstavljamo simbol 23. SEMPL-a – školjko z biserom. Ta nas spomni, da so najboljše stvari v življenju rezultat potrpežljivosti, ki sčasoma obrodi izjemne dosežke,« dodajajo.
Do SEMPL-a nas loči še nekaj časa. Ste že neučakani ali pa boste lahko potrpežljivo počakali nanj?