
Nataša Smirnov

Nataša Smirnov
Vodja raziskav in izobraževanj, IAB Slovenija; svetovalka in ambasadorka projekta MOSS v okviru Slovenske oglaševalske zbornice, Slovenija
Nataša Smirnov že več kot 25 let deluje v svetu komuniciranja, medijev in oglaševanja.
Prve izkušnje je pridobivala na področju direktnega marketinga in raziskav trga, kariero pa nadaljevala v kreativnih in medijskih agencijah. V skupini Publicis je delovala kot medijska direktorica agencije Starcom, kasneje kot vodja skupine Publicis Group Media v Sloveniji, nato pa pri Httpool vodila naročniške ekipe ter zastopala partnerstva z globalnimi programatičnimi mrežami in največjimi družbenimi platformami v Sloveniji.
Danes je del ekipe IAB Slovenija, kjer vodi raziskovalne in izobraževalne programe, med njimi IAB spletni panel in program DIMAQ.
Deluje tudi kot svetovalka in ambasadorka nacionalne raziskave MOSS, kjer prispeva k razvoju in promociji platforme MOSS Dotmetrics ter spodbuja večjo preglednost, zaupanje in konkurenčnost slovenskega digitalnega ekosistema.