
Ines Markovčič

Ines Markovčič
Vodja marketinga (Mladina), urednica in programska vodja (Super Znamka), komunikologinja in doktorica antropologije vsakdanjega življenja (smer: mediji študiji)
Ines Markovčič v svetu medijev in marketinga predano ustvarja 21 let. V podjetju, ki je izdajatelj revij Mladina, Monitor, Global in Zakladnica zdravja, je odgovorna za ustvarjanje marketinških, promocijskih, trženjskih, prodajnih, družbeno-odgovornih in oglaševalskih aktivnosti. Na teh imenovalcih se je največ naučila in poklicno zorela v praksah ter pomenih zaupanja v znamke – z močno, konkretno sporočilnostjo in misijo.
Že v študentskih časih je vedela, da želi znotraj oglaševalskega trikotnika delovati na strani medija, kar je bila takrat redkejša in manj atraktivna preferenca (od klasičnih: agencija, naročnik). Medijski svet je zahteven in ga ne gre nikoli podcenjevati, pravi. Prakso je redno dopolnjevala tudi s teorijo; po zaključenem študiju je spoznanja ameriškega pragmatizma in analitsko-raziskovalne izkušnje na Centru za raziskovanje javnega mnenja in množičnih komunikacij nadgradila z doktorskim študijem.
Kombinacija empiričnega družboslovja, humanistike, antropologije vsakdanjega življenja ter marketinškega nastopa kritičnih in specifičnih medijev ji je prinesla hvaležno izkušnjo interdisciplinarnega, komplementarnega opazovanja stanja na trgu. Verjame v transformativno moč posameznika – a le, če jo spremlja odgovornost. Po njenem mnenju osebna avtonomija ni zgolj sila spremembe, temveč tudi zaveza k etičnemu delovanju in skrbi za skupno dobro. Skozi svoje delo je ponosna na številne družbeno angažirane projekte, ki odražajo predanost kritičnemu mišljenju, družbeni odgovornosti in naprednim vrednotam.
Svoja znanja in izkušnje zadnjih pet let kot avtorica idejne zasnove in koncepta prenaša v projekt Super Znamka, prvo slovensko literaturo o znamčenju, za poslovno javnost, ustvarjalce, upravljalce in ljubitelje znamk, ki jo kvartalno dopolnjujejo izobraževalni dogodki. Super Znamka je kritična, a konstruktivna platforma za poglobljeno razumevanje znamčenja, ki presega zgolj marketinške prakse in se osredotoča na identiteto, vrednote, zgodbe ter družbeni vpliv blagovnih znamk. Njena misija je grajenje skupnosti, povezovanje s stroko, spodbujanje interdisciplinarnosti ter opolnomočenje ustvarjalcev in upravljalcev znamk za odgovorno in vsebinsko bogato delovanje.