
Katja Sabadin

Katja Sabadin
Manager mednarodnih blagovnih znamk, Pivovarna Laško Union - Heineken group, Slovenija
Katja je v Sloveniji odgovorna za portfelj mednarodnih blagovnih znamk skupine Heineken, kjer kot brand manager skrbi za razvoj strategije, rast blagovnih znamk in njihovo prisotnost na trgu. Pred prevzemom te funkcije je vodila medijske strategije blagovnih znamk Heineken, Union, Laško, Sola, Zala in Smile ter spodbujala potrošniško usmerjenost v organizaciji, kar je vključevalo poglobljene tržne raziskave, analizo potrošniških vpogledov in uporabo le-teh za maksimiranje ABTL učinkovitosti ter uspešno lansiranje inovacij na trg.
Pred tem je več let delovala v agencijskem svetu, pri Skupini Pristop in Luna TBWA / OMG, kjer je bila zadolžena za digitalne in medijske strategije ter vodenje projektov v avtomobilski, zavarovalniški, bančni, farmacevtski, FMCG in lepotni industriji.