
Andrej Krajner

Andrej Krajner
Direktor blagovne znamke in komuniciranja, skupina NLB, Slovenija
Andrej Krajner ima več kot 20 let izkušenj s področja komuniciranja in marketinga. Med zaključevanjem magistrskega študija se je pridružil skupini Pristop., kjer je kot svetovalec za korporativno komuniciranje skrbel za odnose z mediji, gradnjo ugleda, korporativno komuniciranje in strategijo blagovne znamke za številne domače ter mednarodne stranke. Po sedmih letih je delo nadaljeval v telekomunikacijskem podjetju Si.mobil (danes A1 Slovenija), ki je bil del skupine A1 Telekom Austria Group. Na začetku je skrbel za korporativno komuniciranje, kasneje pa je postal direktor za komuniciranje, odgovoren za korporativno komuniciranje in marketing. Po obsežni regionalni reorganizaciji skupine Telekom Austria Group je leta 2015 postal tudi direktor za komuniciranje v drugem podjetju znotraj skupine – Vip mobile. Leta 2016 se je pridružil NLB Skupini, danes največji in najuspešnejši finančni skupini s sedežem na področju Jugovzhodne Evrope. Na začetku je skrbel za korporativno komuniciranje, kasneje pa je prevzel odgovornost za marketing, digitalno in tržno komuniciranje, strateško upravljanje blagovne znamke in družbeno odgovornost podjetij na sedmih trgih jugovzhodne Evrope, kjer deluje skupina NLB.