Sanja Garaj Miloš
Sanja Garaj Miloš
Vodja korporativnega Marketinga, Podravka, Hrvaška
Kot diplomantka trženja Univerze v Zagrebu se je Sanja v Podravki ukvarjala s trženjem v več kategorijah živil in pijač (Podravka juhe, Vegeta, voda in gazirane pijače, Dolcela sladkarije in Kviki prigrizki). Preizkusila se je v več pozicijah in napredovla iz vodje produktov v direktorico poslovnih programov, kjer je bila bolj aktivna v prodajnem segment v maloprodaji in prodaji na drobno. Ko je nabrala izkušnje se je fokusirala ponovno na trženje, ki je njeno prvotno strokovno znanje in je odgovorna za več segmentov Podravke. Trenuto dela kot vodja korporativnega marketinga v Podravki, kjer je odgovorna za vse marketinške procese in investicije Podravke za cel svet. Je tudi član ICC (Mednarodne gospodarske zbornice), članica Sveta za trženje in Ekonomskega sveta Algebra University.