Aleš Muhič
Aleš Muhič
Direktor trženja, PRO PLUS, Slovenija
Aleš Muhič sodi med najbolj izkušene strokovnjake na področju medijev, oglaševanja, medijskih strategij in trendov. Mediji ga zaznamujejo skozi vso njegovo profesionalno pot, ki jo je začel pred več kot petindvajsetimi leti. Kot član vodstva in direktor trženja največje medijske hiše PRO PLUS z inovativnim, strateškim načrtovanjem postavlja medijskim tržnim pristopom visoke standarde, tako doma kot na tujem. Kot član upravnega odbora EGTA – European Group of Television Advertising, je aktivno sodeloval pri soustvarjanju sodobnih smernic na televizijskem področju in področju digitalne komunikacije, svoje znanje in izkušnje pa deli tudi v različnih odborih znotraj matične skupine CME. Spremembam se hitro prilagaja, novosti pa spretno izkorišča pri povezovanju televizijskega in digitalnega sveta. Trženjske rešitve Pro Plus so ravno zaradi dela njegove ekipe učinkovite in hkrati kreativne, največkrat pa na trgu televizijskega oglaševanja ustvarjajo trende.
Pri vsem tem pa zelo dobro razume, da uspeh družbe Pro Plus zagotovo pomeni tudi uspeh tistih, ki želijo učinkovito oglaševati. Zato s svojo ekipo trženjskih strokovnjakov pomaga sooblikovati in uspešno povezati oglaševalsko-agencijski svet z mediji preko mnogih inovativnih projektov, kar se odraža tudi pri prejetih domačih in mednarodnih nagradah.
Aleš je leta 2019 prejel naziv Medijski manager leta, za leto 2022 pa je bil nagrajen s priznanjem Oglaševalska osebnost leta.