PROGRAM

GLAVNI PROGRAM
VZPOREDNI PROGRAM

09:00 - 20:00

REGISTRACIJA

10:15 - 10:35

Preseganje tradicionalnega oglaševanja: Domorodni oglasi kot osrednja točka učinkovitega vsebinskega trženja

INES MIHIĆ

Vodja poslovnega razvoja, Linker Media, Hrvaška

10:40 - 11:00

Spoznavanje vpliva prihodnjih algoritmov družbenih medijev na javni diskurz

MATTIA FIORIN

Strokovnjak za digitalni marketing in LGBT+ aktivist, Italija

11:05 - 11:15

Pogovor s Pavlom Stantchev

PAVEL STANTCHEV

Izvršni direktor medijske skupine TV2 in Planeta TV, Madžarska

SIMONA KRUHAR GABERŠČEK

mag. Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica, Marketing magazin, Slovenija

12:55 - 14:15

Kosilo

14:40 - 15:00

Kako razvozlati kodo nepotrpežljivosti: Izkoriščanje AR za takojšnje zadovoljstvo

MARTINA LUCIĆ ČANAK

Poslovna in komunikacijska svetovalka za turizem, Magic4Club, Hrvaška

15:05 - 15:25

Raznolikost in vključenost v kozmetični industriji

MÉLISSA DUHALDE

Strokovnjakinja za Beauty Marketing, Francija

To je preliminarni program. Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.