SASHA SAVIC

Domov / Govorci / SASHA SAVIC

SASHA SAVIC

Ekspert za oglaševanje in medije, ZDA

Sasha Savic je eden najbolj nagrajenih voditeljev v oglaševalski in medijski industriji v ZDA. V zadnjih 15 letih je vodil nekaj največjih oglaševalskih agencij, vključno z IPG-jev UM, WPP-jev Mediacom and Havas Media.

Njegovo najnovejše delo je vodenje agencije UM, kot globalni izvršni direktor. Pred tem je kot izvršni direktor MediaCom ZDA prispeval k 10 letni rasti podjetja, kar jim je prineslo velik uspeh in prepoznavnost za katero so prvič leta 2015 in drugič 2021 prejeli nagrado Adweek za najboljšo medijsko agencijo leta. Nagrado je prejel Sasha tudi osebno. Agencija MediaCom je bila ena najbolj nagrajenih agencij leta 2018 in 2019. Leta 2018 je prejela nagrado Cannes Media Network of the Year in leta 2019 Ad Age A-List Standout Agency of the Year. Leta 2019 je Savic vodil formiranje New Majority Ready™ (NMR) Coalition gibanja, ki pomaga blagovnim znamkam pri sodelovanju in združevanju medkulturnega občinstva in v ospredje postavlja raznolikost, kot njihovo strategijo v kontekstu nove večine v Ameriki. Preden se je pridružil podjetju MediaComu, je bil pri podjetju Havas Media Group N.A. kot izvršni direktor odgovoren za celosten poslovni uspeh v Kanadi in ZDA. Od leta 2006 do 2010 je bil EVP in globalni generalni direktor za SMG/Publicis Groupe, kjer je imel ključno vlogo pri vodenju globalnega poslovanja agencije Procter & Gamble. Njegove izkušnje vključujejo delo s številnimi svetovnimi ironičnimi blagovnimi znamkami, vključno s Coca-Cola, Microsoft, Uber, Dell, Jack Daniels, P&G, Intel, MasterCard in ostali.

Sasha, rojen v Bosni in Hercegovini je svojo kariero začel kot ustanovitelj in producent radijske postaje YouthRadio. To je bila prva neodvisna postaja v nekdanji Jugoslaviji. Leta 2022 je izdal svoj prvi roman z naslovom "The Fourth Violin", v prevodu Četrta violina.