RICHARD COLWELL

Domov / Govorci / RICHARD COLWELL

RICHARD COLWELL

Izvršni direktor, RED C Research, Irska

Richard je CEO in ustanovitelj podjetja RED C Research, raziskovalno usmerjenega svetovalnega podjetja, ki se osredotoča na pomoč blagovnim znamkam pri rasti.

Svojo kariero je začel v Londonu pri Research International in ICM Research, kasneje se je pridružil podjetju Lansdowne Market Research na Irskem. Leta 2003 je ustanovil svoje podjetje RED C Research. Podjetje RED C ima pisarne tako v Dublinu kot v Londonu. V Združenem Kraljestvu in na Irskem je eden glavnih ponudnikov svetovalnih storitev, ki temeljijo na raziskavah, ter pokrivajo stranke po celem svetu.

Richard je znan strokovnjak za teoretično in praktično področje učinkovitosti trženja in oblikovanja blagovnih znamk. Objavil je številne članke in prispevke med drugim, o razliki med prepoznavanjem in razlikovanjem, razumevanje in merjenje vstopnih točk kategorij (CEPs), in targetiranje s strategijo long tail za rast podjetja. Pogosto sodeluje tudi v medijih kjer komentira potrošniške in poslovne trende, učinkovitost trženja ter politiko na Irskem, v Združenem kraljestvu in po svetu. 

Richard je tudi trenutni predsednik mreže WIN in zastopa več kot 40 vodilnih svetovnih podjetij za tržne raziskave.