NINA BOHINC FURLAN
NINA BOHINC FURLAN
Vodja prodaje ključnim kupcem v družbi TSmedia, Slovenija
Nina ima pod svojim okriljem enega najbolj branih medijev siol.net, digitalne zunanje zaslone in tudi trženje ciljanega TV-oglaševanja. Ima več kot 20 let izkušenj na področju digitalnih medijev, vodenja projektov in trženja oglasnega prostora. Najbolj domače se počuti v digitalnem okolju, nekaj let pa si je nabirala televizijske izkušnje tudi znotraj ekipe Planet TV."V družbi TSmedia nam je glavno vodilo, da svojim partnerjem ponudimo najbolj inovativne in učinkovite možnosti za oglaševanje. Marsikdaj smo že bili pionirji na določenem področju, zato nas veseli, da nam tudi tokrat zaupa vse več naročnikov, ki vse bolj prepoznavajo prednosti ciljanega TV-oglaševanja.«
11:35 - 11:50
ČETRTEK / DEPTHS STAGE
Preoblikovanje TV-oglaševanja: Kako izkoristiti ciljano TV-oglaševanje v svojo korist
Gregor Dovšak
Vodja tima razvoja TV storitev Telekom Slovenije, Slovenija
NINA BOHINC FURLAN
Vodja prodaje ključnim kupcem v družbi TSmedia, Slovenija
11:50 - 12:05
ČETRTEK / DEPTHS STAGE
Prikaz dobre prakse: Kako ustvariti uspešno kampanjo s ciljanim TV-oglaševanjem
Gregor Dovšak
Vodja tima razvoja TV storitev Telekom Slovenije, Slovenija
NINA BOHINC FURLAN
Vodja prodaje ključnim kupcem v družbi TSmedia, Slovenija