MAŠA GREGORIČ
MAŠA GREGORIČ
Medijska strateginja, Pristop Media, Slovenija
Maša je pri Pristop Media začela delati kot študentka, ko je iskala svoje mesto v svetu marketinga. Vedela je, da si želi nekaj, kar združuje kreativnost in kalkulacije, in tako je začela graditi svojo pot medijske asistentke. Hitro je napredovala od medijskega načrtovalca do medijskega stratega z odličnim poznavanjem vseh medijev, tako tradicionlnih kot digitalnih. Danes ima več kot osem let izkušenj z vodenjem ekip in strank iz različnih panog, kot so avtomobilska industrija, trgovina na drobno in storitve. Najpomembnejši vrlini zanjo sta natančnost ter dobri odnosi z ekipo in strankami, saj verjame, da je kakovostno delo osnova za zaupanje in učinkovite medijske kampanje. Je navdušena uporabnica medijskih raziskav in orodij, njeni predlogi pa vedno temeljijo na podatkih. Zaveda se, da zaupanje in skrb za kampanje prinašata tudi določeno mero odgovornosti, ki presega učinkovito dodeljevanje proračunskih sredstev. Zato je svoje običajne delovne obveznosti nadgradila z izračunavanjem emisij oglaševalskih kampanj in skušala čim bolj zmanjšati vplive kampanj na okolje.