Jure Bračko
Jure Bračko
Direktor marketinga in komunikacij, OTP banka, Slovenija
Jure Bračko je marketinški strateg in komunikator z izrazitim razumevanjem finančnega in medijskega sektorja, ki ima verjetno največ izkušen v Sloveniji z združevanjem in repozicioniranjem večjih korporativnih blagovnih znamk. Trenutno vodi marketing, komuniciranje in upravljanje uporabniške izkušnje v OTP banki, ki je nastala po pravni združitvi Nove KBM in SKB banke. Jure je vodil projekt preimenovanja banke in preoblikovanja celostne grafične podobe, ki se nadaljuje v pozicioniranje nove blagovne znamke OTP banka v Sloveniji. Banka je zadnjih osem let rasla organsko in neorgansko, v okviru konsolidacije bančnega trga so bile priključene namreč tudi PBS, Raiffeisen Slovenija in Abanka, hkrati pa je banka naredila veliki tehnološki preskok in postala najboljša digitalna banka v Sloveniji. V letu 2021 je bila prvič tudi najmočnejša bančna blagovna znamka v Sloveniji po raziskavi All Finance. Pod njegovim vodenjem marketinga in komuniciranja je banka ustvarila in ugasnila tudi več produktnih blagovnih znamk, vpeljala dodatne kanale za komunikacijo do strank ali jih vsebinsko nadgradila.
Jure je nekdanji nagrajeni novinar in urednik oddaje 24ur, najbolj gledane informativne oddaje v Sloveniji, sicer pa je ob diplomi iz novinarstva končal MBA na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.