SEMPL > Novice

Vse, kar potrebujemo, je malce potrpežljivosti

12.02.2024

Vse, kar potrebujemo, je malce potrpežljivosti

Vse, kar potrebujemo, je malce potrpežljivosti

Na SEMPL-u se bomo posvetili iskanju odgovora na vprašanje, kako lahko blagovne znamke z razumevanjem in prilagajanjem obdobju nepotrpežljivosti bolje pritegnejo svoje občinstvo in dosežejo učinkovitejše rezultate. To potrebo po potrpežljivosti ponazarja podoba letošnjega SEMPL-a, v središču katerega je školjka z biseri.

Najboljše stvari v življenju so rezultat potrpežljivosti
»Nastanek bisera v školjki je edinstven in časovno zahteven proces. Ni nekaj, kar bi se zgodilo čez noč, temveč je rezultat nenehnega postopnega dela narave. Nekateri biseri se oblikujejo v nekaj mesecih, tisti najbolj prefinjeni pa so plod let dolgega čakanja in razvoja,« o zasnovi SEMPL-ove podobe pripovedujejo v agenciji Futura DDB, kjer so jo ustvarili. Školjka, ki izloča tanke plasti okoli tujka, predstavlja izjemno potrpežljivost narave, ki ustvarja nekaj izjemnega.

»Z zavedanjem pomembnosti potrpežljivosti in nenehnega truda v procesu ustvarjanja vam predstavljamo simbol 23. SEMPL-a – školjko z biserom. Ta nas spomni, da so najboljše stvari v življenju rezultat potrpežljivosti, ki sčasoma obrodi izjemne dosežke,« dodajajo.

Do SEMPL-a nas loči še 9 mesecev. Ste že neučakani ali pa boste lahko potrpežljivo počakali nanj?

David Brier

David Brier


strokovnjak za znamčenje, oblikovalec, avtor knjižne uspešnice, ZDA

»Konferenca SEMPL in SEMPL-ova ekipa sta svetovna. Strokovna, vedno pripravljena na pomoč, zagnana in neumorna ekipa je pripravila vrhunski dogodek, ki je bil izjemno lepo sprejet, saj je navdihnil strokovnjake iz vse regije. Do nas govorcev so bili izredno pozorni in v veliko pomoč. Konferenca SEMPL je zagotovo lahko v vzor organizatorjem dogodkov in koordinatorjem.«

Deli, kar ti je všeč