SEMPL > Novice

Ste tudi vi nepotrpežljivi?

20.12.2023

Ste tudi vi nepotrpežljivi?

Ste tudi vi nepotrpežljivi?

Brez skrbi, ne bomo vas grajali, če ste nepotrpežljivi. Niste namreč edini; lahko bi celo rekli, da živimo v času nepotrpežljivosti. Sodobni potrošniki si želijo hipne zadovoljitve želja in iščejo takojšnje odgovore na svoje potrebe.

Nepotrpežljivost zahteva nove oglaševalske pristope
Ta sprememba v vedenju zahteva nov pristop k oglaševanju, ki vključuje tudi učinkovitejše medijsko načrtovanje. Da bi pritegnili pozornost teh neučakanih kupcev, morajo oglaševalci oblikovati prepričljiva sporočila na različnih platformah in zagotoviti, da je njihova blagovna znamka prisotna na vseh ključnih stičnih točkah.
Na konferenci SEMPL, ki bo 14. in 15. novembra 2024 v Grand hotelu Bernardin v Portorožu, bomo tako iskali odgovore na vprašanje, kako lahko blagovne znamke z razumevanjem in prilagajanjem obdobju nepotrpežljivosti bolje pritegnejo svoje občinstvo in dosežejo učinkovitejše rezultate.

Miranda Mladin

Miranda Mladin


izvršna direktorica za centralni marketing in inovacije, Atlantic Grupa

V času hitrih in nepredvidljivih sprememb, moramo biti nujno informirani, če želimo kvalitetno opravljati svoj posel. Na drugi strani pa nam ravno ta dinamika povzroča pomanjkanje časa. V tem leži vrednost SEMPL-a. Na enem mestu, v odmerjenem času se lahko srečamo s precejšnjim številom kakovostnih govorcev, strokovnjakov na svojih področjih in tako ostanemo v stiku z dogajanjem v ožjem, regionalnem in globalnem okolju.

Deli, kar ti je všeč