Future stage
Dvorana Evropa
Deep dive stage
Dvorana Emerald
08:00-12:00
Registracija
09:05-09:35
Kickstarter & Namizne igre: Je Kickstarter še vedno start-up platforma, ali je postal trgovina za prednaročila?
Kickstarter je vsem dobro poznana platforma za množično financiranje, njen glavni namen pa je pomoč pri financiranju start up produktov. Ali pač? Obstaja ena industrija, ki je s Kickstarterjem postala popolni par in spremenila način, kako zdaj dojemamo to platformo. »Renesansa družabnih iger« je izraz, ki se zadnje čase pojavlja v industriji namiznih iger in eden glavnih razlogov za njegovo množično popularizacijo je Kickstarter sam. Predstavljajte si kraljestvo, kjer velikani sobivajo z novinci. Večmilijonske korporacije zdaj delijo oder z Indie ustvarjalci, zahvaljujoč Kickstarterju. Industrija namiznih iger je doživela drastičen premik, ki je preprost hobi namiznih iger presegel v kulturno renesanso in velika večina današnjih iger najprej pristane na Kickstarterju, preden pridejo na police trgovin. Raziščite kulturo Kickstarterja in industrije namiznih iger skupaj s 3 predstavniki slovenskih Table Top podjetij, ki so uspela na Kickstarterju.
Pokaži večPokaži manj09:15-09:35
Dosežki in napake umetne inteligence v neposredni komunikaciji: Učenje iz lastnih napak
Odkrijte dinamično pokrajino neposrednega trženja, prodaje in podpore strankam skozi objektiv umetne inteligence. Andrej Bergant, vodja oddelka za raziskave in razvoj pri podjetju FrodX, vas popelje skozi resnične primere, ki ponazarjajo možnosti in pasti uporabe umetne inteligence pri interakciji s strankami. Raziskujemo prehod na način komunikacije, podoben podpori strankam, in se sprašujemo, ali je neomajna zavezanost osebnemu pristopu vedno koristna. Predavanje spodbuja kritično razmišljanje o iskanju pravega ravnovesja v komunikaciji s strankami, ki jo poganja umetna inteligenca, in sicer na področju trženja, prodaje ali podpore strankam.
Pokaži večPokaži manj09:40-10:00
Kako bo generacija Z oblikovala Ecommerce
Generacija Z zdaj predstavlja 25 % prebivalstva, v naslednjih petih letih pa bo predstavljala 27 % delovne sile. Kako bo to vplivalo na Ecommerce in kaj morajo podjetja storiti zdaj. Generacija Z ni le prihodnost, ampak je tukaj in zdaj. To je generacija, ki na novo piše pravila Ecommercea in razkrili bomo, kako to počne.
Pokaži večPokaži manj09:40-10:10
Spregledani paradoksi izkušnje strank (CXa) in njena orkestracija s pomočjo AI
Svetovalka za celostno izkušnjo strank in strateški marketing, CX Institute/Abena d.o.o.
Mapiranje izkustvene poti strank, v kombinaciji z umetno inteligenco (AI), revolucionira pristop podjetij k izkušnji le-teh. Umetna inteligenca omogoča podjetjem, da prepoznajo zapletene vzorce, boleče točke in priložnosti za izboljšave. Z uporabo te tehnologije lahko podjetja zagotavljajo visoko personalizirane interakcije, optimizirajo procese in aktivno naslavljajo potrebe strank, kar prispeva k utrditvi odnosov s strankami in zvestobo. Vključitev spregledanih (in občasno pozabljenih) paradoksov izkušenj strank (Customer Experience (CX)) skupaj v mapiranje izkustvene poti strank in umetna inteligenca tako sinergijsko ustvarjajo močno kombinacijo za optimizacijo izjemnih izkušenj strank.
Pokaži večPokaži manj10:05-10:50
A1 BIG TALK z Blažem Ferencem
Ne spreglejte pogovora z Blažem Ferencem, direktorjem korporativnih komunikacij in trajnosti v A1 Slovenija in A1 Srbija, ki ima bogate izkušnje s področij vodenja komunikacijskih ekip, komunikacijskega svetovanja in strateškega komuniciranja na številnih področjih. Prepričan je, da je trajnostno poslovanje posel prihodnosti in da lahko komunikacija močno prispeva k izboljšanju delovanja podjetja.
Jure Tepina, odgovorni urednik spletnega portala 24ur.com, se bo z njim pogovarjal o izzivih komunikatorjev v hitro spreminjajoči se medijsko-komunikacijski pokrajini ter o novih tehnologijah in razlikah med slovenskim in srbskim trgom.
10:15-11:00
Performance marketing in ustvarjalnost na TikToku – kako ustvariti učinkovite oglase na TikToku
Odkrijte skrivnosti ustvarjanja oglasov TikTok, ki vam bodo prinesli oprijemljive rezultate, na naši delavnici, imenovani »Performance marketing in ustvarjalnost na TikToku«. Na tem poglobljenem dogodku boste usvojili umetnost ustvarjanja oglasov TikTok, ki ne le pritegnejo pozornost, temveč tudi prispevajo k znatni rasti vaše blagovne znamke. Na delavnici vam bodo naši strokovnjaki razkrili strategije, po katerih se visokoučinkoviti oglasi TikTok razlikujejo od drugih. Pridobili boste neprecenljiv vpogled v spoj performance marketinga in ustvarjalnosti, v preplet privlačnega zgodbarjenja z optimizacijo na podlagi podatkov. Naučite se, kako izkoristiti ogromno občinstvo TikToka in pritegniti gledalce na povsem novi ravni. Spoznajte znanost ustvarjanja oglasov, ki privlačijo vašo ciljno demografsko skupino ter vzbujajo pristno zanimanje in interakcije. Poglobite se v učinkovito oblikovanje oglasov in snovanje vsebin ter poskrbite, da bodo vaša sporočila pustila trajen vtis.
Pokaži večPokaži manj10:55-11:05
Prihodnost linearne televizije – ponoven vzpon ali zaton?
Povprečen Slovenec pred zasloni preživi kar štiri ure na dan. Večina, kar 80% gledanja vključuje televizijo. Se vam zdi veliko? Smo med 11 najbolj zvestimi gledalci v Evropi. Povprečen Evropejec pred zasloni preživi “le” dobre tri ure in pol.
Ali je linearna televizija umrla? Planet TV verjame, da ni tako, tudi na podlagi podatkov o gledanosti zadnjih treh let. Zato svojih gledalcev ne bomo razočarali niti v prihajajočem letu. Zaupali vam bomo, kateri projekti bodo v letu 2024 poskrbeli, da se bo naš Planet vrtel še naprej. Lastniki Planeta, medijska skupina TV2, ostaja zvesta Sloveniji in ne odhaja nikamor.
11:05-11:30
Odmor za kavo
11:30-12:00
Hekanje človeške narave: kako z vedenjsko znanostjo povečati učinkovitost trženja
Bistvo je naslednje: Če se ukvarjate z vplivanjem na odločitve, morate razumeti, na čem temeljijo. Na tem seminarju bomo raziskovali, kako psihološke bližnjice vplivajo na vedenje potrošnikov. Te bližnjice so nagnjene k pristranskostim, in če se jih zavedate, lahko svoje komuniciranje uskladite s človeško naravo in ne delujete proti njej.
Razpravljali bomo o nekaterih idejah iz Richardove zadnje knjige, The Illusion of Choice, ki obravnava tako klasične študije iz vedenjske znanosti kot tudi novejše, manj znane ugotovitve, ki jih lahko preprosto in praktično vpeljete v svoje trženje, da bo učinkovitejše.
11:30-12:00
Storytelling ali rajši Pripovedovanje zgodb
"Nekoč je živel finančnik, ki je svojemu 4-letnemu sinu pred spanjem pripovedoval zgodbo o dobičku. Sin nikakor ni mogel zaspati in je nenehno spraševal zakaj ..." Nadaljevanje si lahko sami zamislite, vsekakor pa sam začetek zgodbe vzbuja radovednost in razkriva vrsto elementov, ki jih dobro pripovedovanje zgodb zahteva. Dotaknil se bo bistva zgodbe in njenega pripovedovanja, poudaril pomen emocionalne konverzacije in povedal tudi kakšno zgodbo.
Pokaži večPokaži manj12:05-12:25
Superzvezdniki televizije v živo – športni prenosi
Kmalu se vračajo zgodnje jutranje budilke za spremljanje Luke Dončiča v ligi NBA, tu so že preživeti vikend popoldnevi pred zasloni ob spremljanju najboljših nogometnih lig na svetu, tekma oglaševalcev za svojih nekaj sekund med športnimi prenosi pa je iz leta v leto večja. Glede na to, da Slovenija v tem trenutku premore izjemno količino športnega talenta, mora športna televizija slediti ritmu športa in posledično apetitom gledalcev.
Športni prenosi so namreč tisto, kar med živimi ohranja gledanje televizije v živo. Športne televizije dandanes ponujajo več vsebin in raznolikosti kot kadarkoli prej, ob tem pa imajo tudi več konkurence. Tekom predavanja bomo spoznali, kakšna je stanje na trgu športnih televizij v Sloveniji in tujini, kdo sploh spremlja športne prenose ter kako televizijci poskrbijo, da gledalca dlje ohranijo pred zaslonom? Kaj so najbolj gledane vsebine, kako se investicije v šport odražajo v prenosih, kakšno konkurenco predstavljajo ponudniki pretočnih vsebin in kako razvoj športa ter športnih prenosov dojemajo njegovi potrošniki – gledalci?
12:30-13:10
Okrogla miza – Izzivi medijskega načrtovanja
S predstavniki oglaševalcev se bo pogovarjala Barbara Modic o tem, kako krmarijo v spreminjajoči se medijski krajini. Dotaknili se bodo trendov na področju medijskih investicij, vloge medijskih, kreativnih in specializiranih agencij, kako privlačiti talente in v katerih primerih se že izplača uporabiti orodja umetne inteligence v medijskem načrtovanju.
13:10-14:10
Kosilo
14:10-14:30
Kitajci: Ne morem živeti brez WeChata
WeChat je poznan kot »aplikacija za vse«; celo Elon Musk ga je želel kopirati za Zahod. Toda kakšen je v primerjavi z drugimi nam poznanimi aplikacijami, kot so WhatsApp, FB, Instagram, PayPal, Booking in Uber? Ali obstajajo kakšne podobnosti in razlike? Zakaj je WeChat za Kitajce nepogrešljiv? Na tem 25-minutnem seminarju si bomo ogledali značilnosti WeChata, ki presegajo njegove družabne lastnosti, podan pa bo tudi širok pregled tipičnih marketinških taktik, ki se uporabljajo na tej platformi.
Pokaži večPokaži manj14:35-14:55
Kako bo umetna inteligenca spremenila medije in marketing v naslednjih 5 letih?
Raziskave kažejo, da najmočnejše čustvo, ki ga ljudje čutimo ob prvih stikih z orodji kot sta chatGPT in MidJoruney ni navdušenje, temveč strah. Strah, kaj to pomeni za naše službe, za verodostojnost vsebin, za našo varnost in za svet kot ga poznamo. Gre za strah pred neznanim in nepredvidljivim, zato bomo na predavanju izvlekli kristalno kroglo in prerokovali 3 različne scenarije, kako bo AI tehnologija v naslednjih 5 letih najverjetneje spremenila industriji medijev in marketinga. Val umetne inteligence, ki nas je zajel v zadnjem letu namreč ljubkovalno imenujemo generativni AI in kristalno jasno je, da ta še toliko bolj pretresel ravno industirji, ki temeljita na generiranju informativnih, zabavnih in prodajnih vsebin.
Pokaži večPokaži manj15:00-15:20
Vlak TikTok bo odpeljal leta 2024. Ne zamudite ga še enkrat!
V svoji predstavitvi bo pojasnil, kako lahko podjetja še vedno izkoristijo moč TikToka in zakaj je po njegovem mnenju leto 2024 najboljše za vstop na vlak TikTok. S praktičnimi izkušnjami iz njihovih številnih uspešnih študij primerov bo občinstvu poskušal posredovati najboljše nasvete in strategije, kako obvladati moč TikToka, zagotoviti najvišjo stopnjo organskosti, odlično sodelovati z vplivneži ter ustvariti dodatne prihodke in doseg z oglasi TikTok. Ogledali si boste tudi, kako videi v navpičnem formatu, ki ga je navdihnil TikTok, spreminjajo celoten prostor družbenih medijev in trženja ter kako lahko podjetja ustvarijo izjemne vsebine ne le za TikTok, temveč za vse družbene medije. Razkril bo vse svoje skrivnosti in strategije, s katerimi so v zadnjih nekaj letih samo na TikToku ustvarili več kot 150 milijonov prikazov, in vam pokazal, da je za vaše podjetje za zdaj še vedno prostor na najhitreje rastoči digitalni platformi na svetu!
Pokaži večPokaži manj