POMEMBNE INFORMACIJE
ONLINE ENTRY SYSTEM
https://engine.sempl.si/
ZAČETEK PRIJAV DEL
torek 25. 07. 2023
ROK ZA PRIJAVO DEL
ponedeljek 2. 10. 2023
RAZGLASITEV FINALISTOV
sreda 18. 10. 2023
PODELITEV NAGRAD SEMPLER
četrtek 19. 10. 2023
CENA PRIJAVE
do 25. avgusta 2023
330 EUR +22% VAT
od 26. avgusta 2023
do 2. oktobra 2023
360 EUR +22% VAT
UGODNOSTI
Če na tekmovanje Sempler prijavite štiri (4) dela, lahko peto (5.) delo prijavite brezplačno.
RAZPISNI POGOJI
Vse prijave morajo biti oddane prek spletnega prijavnega sistema. Vsaka prijava mora biti v celoti v angleškem jeziku.
Prijava vsebuje opis in prikaz projekta, ki smiselno in kreativno dopolnjuje ter nadgrajuje opis projekta. Vsako delo se lahko predstavi z enim prikazom v videoobliki ali kot slikovno gradivo.
Ne spreglejte tehničnih zahtev v PDF formatu.
Prenesite Razpisne pogoje (PDF)
TEHNIČNE ZAHTEVE
Projekt lahko predstavite v obliki videopredstavitve ali kot slikovno gradivo.
Videopredstavitev naj bo pripravljena v formatu MP4, in sicer dolžine do največ 3 minut, velikosti do največ 30 MB in v razmerju slike 16 : 9. Vsi avdio- (radio oglasi ipd.) in videomateriali (TV-oglasi ipd.) naj bodo umeščeni v videopredstavitev. Če video presega dolžino 1 minute lahko daljši različici priložiti tudi krajši video (dolžine do 1 minute), ki bo uporabljen na podelitvi nagrad, če bo delo nagrajeno. V primeru, da krajše različice ne oddate, si organizator pridržuje pravico do krajšanja posnetka po lastni presoji.
Slikovna predstavitev projekta s pripadajočimi tekstovnimi opisi (nekaj slik in opis) naj bo pripravljena v razmerju 16 : 9 ter nato pretvorjena in oddana v PDF-formatu, velikosti do največ 10 MB.
ŽIRIJA IN NAGRADE
O prijavljenih delih presoja strokovna žirija, sestavljena iz najboljših strokovnjakov s področja medijskega načrtovanja in marketinga v regiji. Žirijo imenuje organizator in je pri svojem delovanju vezana na Navodila o delovanju žirije tekmovanja SEMPLER.
Žirija pri ocenjevanju prijavljenih del upošteva naslednje kriterije:
- Idejna zasnova medijske akcije
- Ustrezno ciljanje in poznavanje/razumevanje potrošnika
- Primerjava med cilji in doseženimi rezultati (ROI)
- Inovativnost v iskanju novih komunikacijskih poti
- Stopnja aktivacije in motivacije ciljne skupine skozi medijsko strategijo in izvedbo
Odločanje žirije je dvokrožno.
V prvem krogu žirija oceni in pregleda vsa prijavljena dela. Znotraj vsake kategorije izbere finaliste, ki se uvrstijo v ožji izbor. V drugem krogu žirija izmed finalistov v vsaki tekmovalni kategoriji izbere najboljše delo, ki prejme nagrado ZLATI SEMPLER.
Med vsemi najbolje ocenjenimi deli žirija izbere absolutnega zmagovalca in mu podeli nagrado VELIKI SEMPLER.
Žirija ni dolžna podeliti nagrad v vseh tekmovalnih kategorijah, je pa dolžna podeliti nagrado VELIKI SEMPLER.
Žirija podeli naslednje nagrade:
DIPLOMA SEMPLER (uvrstitev v ožji izbor)
ZLATI SEMPLER (zmaga v posamezni tekmovalni kategoriji)
VELIKI SEMPLER (najboljša medijska strategija leta)
KONTAKT
Če imate dodatna vprašanja, smo vam na voljo:
Renata Mavsar
renata@sempl.si