SEMPL > Govorci

Lon Safko

serijski inovator in izumitelj, avtor knjižnih uspešnic, govorec, trener, svetovalec, ZDA

Lon Safko

Govorec Lon

Lon Safko je serijski inovator in izumitelj, avtor knjižnih uspešnic, govorec, trener, svetovalec in ustvarjalec »prvega računalnika, ki lahko reši človeško življenje« (»First Computer To Save A Human Life«). Ta računalnik je s še 18 njegovimi izumi del stalne zbirke muzeja Smithsonian Institution v Washingtonu, kjer je shranjenih tudi 30.000 njegovih strokovnih dokumentov. Štirinajst njegovih izumov je tudi v zbirki Muzeja računalniške zgodovine v kalifornijskem Mountain Viewu. Je avtor knjig Biblija družbenih medijev (The Social Media Bible), ki je dosegla kar dva milijona dolarjev prihodkov od prodaje, Biblija marketinga zlitja (The Fusion Marketing Bible), koncepta, ki je tudi v patentnem postopku, in Biblija inovativnega razmišljanja: kako dešifrirati kodo kreativnosti (The Innovative Thinking Bible, Cracking The Creativity Code). Prvi na svetu je razvil programa za prepoznavanje glasu in sintetiziranje glasu kot tudi avtomatizacijo doma z mislijo na gibalno ovirane ljudi. Ustanovil je več kot 14 podjetij, med njimi tudi Paper Models, ki temelji na tridimenzionalnem spletnem oglaševanju in »virtualni elektronski trgovini« (V-E-Tailing).

Sledi

lonsafko lonsafko

Dvorana Emerald, 29.11.2018 ob 12:00-12:50

Inovativno razmišljanje: streti kreativno šifro

Ali v vašem podjetju veste, zakaj tako težko ustvarjate inovacije? V manj kot petdesetih minutah vam bo Lon nanizal ovire, ki zavirajo ustvarjalnost vašega podjetja, vam podal nasvete za njihovo premagovanje in navedel razloge, zakaj morata biti inovativnost in ustvarjalnost vaši stalnici!

Na delavnici se boste naučili, kako možgani delujejo (ali pa tudi ne), izkusili težave lastnih možganov pri zaviranju kreativnosti in preučili primere, kako lahko s pomočjo vaj, kot so »naključne asociacije«, naučite svoje možgane ustvarjati ideje. V manj kot eni uri boste motivirani, da postanete »inovativni misleci«!

Dvorana Europa, 30.11.2018 ob 11:45-12:30

Fusion Marketing, Marketing za leto 2025 in naprej

Če se imate za »strokovnjaka za družbene medije«, ste močno za časom. Marketing zlitja (Fusion Marketing) je naslednja stopnja v marketingu, ki združuje 6000 let tradicionalnega marketinga ter vznemirljiva digitalna orodja interneta in družbenih medijev. Vse to v celoti vključi v eno samo brezhibno orodje, ki bo doseglo vsak zastavljeni cilj.

Marketing zlitja je veliko več kot integracija; gre za povsem nov koncept povezovanja vseh vaših tradicionalnih in digitalnih orodij, ki vam omogoča popolnoma nov pogled na vse, kar delate v marketingu! Z marketingom zlitja boste doživeli eksponentne rezultate, ne da bi pri tem potrošili dodaten cent.

Oglej si vse govorce