SEMPL > Govorci

Lea Stanković

izvršna direktorica pri Communis DDB, Srbija

Lea Stanković

Lea

Diplomirala zgodovino na University College London, leta 2014 pa uspešno zaključila MBA na Berlin School of Creative Leadership kot štipendistka IAA. Od leta 2010 deluje v agenciji Communis DDB na razvoju digitalnih in inovativnih rešitev, leta 2016 pa je prevzela funkcijo izvršne direktorice. Lea je avtorica številnih člankov objavljenih na portalih kot so Forbes.com, The Huffington Post, Marketing Magazin in Media Marketing. Leta 2016 je prejela nagrado AmCham Leader in Change.

Sledi

listankovic?originalSubdomain=rs

Dvorana Europa, 28.11.2019 ob 09:00-09:20

Kako znamke postanejo del naše kulture*

Tako blagovne znamke kot kulturo oblikujejo zgodbe. Toda način, kako blagovne znamke pripovedujejo svoje zgodbe, da bi vplivale na kulturo se je v zadnjih nekaj letih močno spremenil. Včasih so podjetja razvila svojo zgodbo in jo potisnila na trg. Delovala so, kot da imajo popoln nadzor. Danes potrošniki ne želijo, da se jim pogled na kulturo ali na zgodbe, ki jo oblikujejo, vsiljuje. Želijo aktivno sodelovati pri razvoju in pripovedovati svojo različico zgodbe. Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a in direktorica Media Poola, bo 21. konferenco SEMPL otvorila s pogovorom z Leo Stanković, Urošem Goričanom in Branimirom Brkljaćem. Pogovarjali se bodo o tem, kako se tradicionalne blagovne znamke spopadajo z novo realnostjo in kakšen vpliv bodo imele na naš svet in našo kulturo v prihodnosti.

*Panel bo potekal v slovenskem in srbskem jeziku brez prevoda.

Omogočil:

Oglej si vse govorce