SEMPL > Govorci

Iztok Sila

ustanovitelj pri Sila Consulting, Slovenija

Iztok Sila

Iztok

Iztok pomaga dobrim podjetjem, ki želijo biti še boljša, pa še ne vedo, kako to učinkovito povedati. Dolgoletni direktor marketinga v Telekomu Slovenije in Mladinski knjigi Založbi je prej delal v najboljših marketinških agencijah v Sloveniji in na Hrvaškem, tako da pozna razmere na vseh področjih oglaševalskega trikotnika. Zadnja leta predava na več fakultetah, visokih in višjih šolah ter deli svoje znanje in izkušnje nadobudnim študentom, pri čemer zelo uživa.

Sledi

iztoksila/?originalSubdomain=si

Dvorana Emerald, 29.11.2019 ob 11:15-11:40

Lažne novice v marketingu

Kaj je resnica in kdo jo definira? Še posebej danes, ko so ljudje, ki berejo novice, bolj površni in ko mora biti vse, kar si želimo, hitro in takoj. Brez poznavanja ozadja. Ker nas morda premalo zanima. Z uporabo dveh primerov - neželene napake in načrtovanega strateškega prepričevanja, bo Iztok ponazoril, kako enostavno je manipulirati s potrošnikom in predstavil, da lažne novice (v marketingu) niso nekaj novega.

Oglej si vse govorce