SEMPL > Govorci

Emma Winchurch-Beale

predsednica, World Media Group in direktorica mednarodne prodaje, The Washington Post, Velika Britanija

Emma Winchurch-Beale

Govorec Emma

Emma Winchurch-Beale je direktorica mednarodne prodaje pri ameriškem časopisu The Washington Post s sedežem v Londonu. Je tudi predsednica World Media Group, strateške zveze desetih vodilnih mednarodnih medijskih blagovnih znamk. Pri The Washington Postu je odgovorna za uresničevanje strategije mednarodne prodaje, upravljanje mednarodne prodaje tiskane in digitalne izdaje časopisa tako na strani oglaševalcev kot tudi medijskih agencij ter za vodenje mednarodne prodajne ekipe. Ima dolgoletne izkušnje in znanje s področja mednarodnih medijev. Preden se je pridružila The Washington Postu, je bila direktorica oglasnega trženja pri medijski hiši Bloomberg LP, kjer je bila odgovorna za prodajo oglasnega prostora oglaševalcem kot tudi za vodenje regijskih prodajnih ekip v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Aziji. Pri Bloombergu in The Economistu je vodila uvajanje dveh novih luksuznih revij na trg in se tako dobro spozna tudi na trg luksuznih izdelkov. V več desetletjih je razvijala vsebinske rešitve za oglaševalce, od preprostih promocijskih člankov v tiskanih izdajah do kompleksnih partnerstev na več platformah, ki so bila zelo opazna, vključujoča in so prejela tudi številne nagrade.

Sledi

emma-winchurch-beale-6a57409 emawb emma.winchurchbeale

Dvorana Europa, 29.11.2018 ob 12:00-12:30

Kakovost zmaguje v borbi za pozornost

Skupina World Media Group (WMG) vključuje medijske znamke, ki imajo kakovostno globalno novinarstvo vgrajeno v svoj genski zapis. Pa vendar, kakovost ima svojo ceno. Zakaj bi v svetu tisočerih »digitalnih priložnosti« oglaševalci plačevali več, da bi se pojavili v verodostojnem novinarskem okolju?

Medtem ko je že dolgo znana modrost, da ima vsebina pozitiven učinek na ravni stopnje vključenosti uporabnikov, morajo oglaševalci natančno vedeti, kaj in koliko. WMG išče odgovore na ta vprašanja v sodelovanju z neodvisno raziskovalno družbo Moat, saj želi natančno razumeti, kakšen učinek imajo vrhunski digitalni formati na različnih platformah: večzaslonske, video, namizne in mobilne itd.

Omogočil:

Oglej si vse govorce