SEMPL > Govorci

Dr. Nikolaos Dimitriadis

direktor, Trizma Neuro, Univerza v Sheffieldu, Srbija

Dr. Nikolaos Dimitriadis

Govorec Dr. Nikolaos

Dr. Nikolaos Dimitriadis je ustanovitelj in direktor podjetja Trizma Neuro in kot strokovnjak nevroznanosti že več kot desetletje aplicira nevroznanost in vedenjsko znanost v vodenje, marketing, komunikacije in izobraževanje. Je avtor knjige Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach, ki je izšla pri londonski založbi Kogan Page. Na dogodku TEDx britanske Univerze v Strathclydu je govoril o potrebi po možganom prijazni komunikaciji, predava pa tudi na študijskem programu upravljanja nevromarketinga na Šoli za medije v nemškem Hamburgu. Je tudi mentor zagonskim podjetjem iz beograjskega pospeševalnika ICT Hub. Poleg tega je direktor razvoja britanske Univerze v Sheffieldu za Srbijo, Črno goro in Makedonijo. Dr. Dimitriadis je strasten zagovornik možganom prijazne komunikacije, celostnega raziskovanja, stalne inovacije blagovnih znamk in k rezultatom usmerjene korporativne kulture. Svetoval je svetovno znanim podjetjem, kot so IKEA, Nestle, Banca Intesa Sanpaolo, Raiffeisen Bank, Coca-Cola in druga.

Sledi

nikolaosdimitriadis

Dvorana Europa, 30.11.2018 ob 10:30-11:15

Marketingar je mrtev! Naj živi transformacijski marketingar!

Potrebujemo novo vrsto marketinških strokovnjakov. Ti bodo morali v celoti izkoristiti tehnološki in znanstveni razvoj z različnih področij, kot so nevroznanost, analitika in znanost o sprejemanju odločitev. Vse to z namenom, da bi zagotovili, kar večina podjetij želi, a ne more doseči: resnično preobrazbo resničnih vodij. Čas je, da marketingar prevzame vlogo v organizaciji, ki si jo zasluži: vlogo transformacijskega vodje. Doba marketingarja kot funkcionalnega strokovnjaka in vodje oddelka je končana! In naša največja odgovornost je, da se na to pripravimo. V nasprotnem primeru bo izgubljena še ena priložnost za vzpon marketinga.

Oglej si vse govorce