SEMPL > Govorci

Damjan Planinc

direktor in soustanovitelj, Get Interactive, Slovenija

Damjan Planinc

Damjan

Damjan Planinc v digitalnem oglaševanju deluje že več kot 15 let, zadnjih devet let vodi digitalno medijsko agencijo Get Interactive, ki je do nedavno sodila pod okrilje večje avstrijske medijske hiše. Verjame v manj vsiljivo in učinkovito digitalno oglaševanje. Na podlagi tega razvija Get Interactive v vodilnega slovenskega ponudnika nativnega oglaševanja. Poleg Slovenije dobro pozna spletno okolje v Srednji in Jugovzhodni Evropi, kjer je že številnim slovenskim in mednarodnim znamkam pomagal doseči njihove marketinške in oglaševalske cilje.

Sledi

damjanplaninc/ dplaninc damjan.planinc

Dvorana Emerald, 29.11.2019 ob 12:15-12:35

Kaj pričakujemo od digitalnega oglasa prihodnosti?

"Dejstvo je, da na spletu dobro poznamo tehnologije, orodja in možnosti nagovarjanja uporabnikov, zelo redko pa jih v celoti izkoristimo, saj v začetni, kreativni fazi o njih ne razmišljamo. Zato smo velikokrat priča pravilno ciljanim oglasom, ki pa so za uporabnike moteči in blagovni znamki ne prinesejo željenih učinkov. Posledico poznamo: adblockerji in/ali negativna percepcija blagovne znamke. Kakšen je torej oglas, ki pritegne in navduši spletnega uporabnika, bo pokazala  raziskava, ki jo je za Get Interactive opravila Mediana. Kaj mora vsebovati sodoben digitalni oglas, da oglaševalce in uporabnike zbližuje in ne oddaljuje? Damjan bo pojasnil, kako digitalna sporočila bolje personalizirati, izkustveno naravnati in umestiti v kontest, ki ne bo moteč za uporabnika. In zakaj je na to potrebno pomisliti že v kreativni fazi."

Oglej si vse govorce