SEMPL > Govorci

Uroš Goričan

kreativni direktor, ArnoldVuga+, Slovenija

Uroš Goričan

Uroš

Uroš Goričan ima dolgoletne izkušnje iz oglaševanja ter produkcije vsebin. V oglaševanju je trenutno izvršni kreativni direktor na agenciji Arnoldvuga+, pred tem pa je bil kreativni direktor v agencijah Pristop, Publicis Group Slovenija, Saatchi&Saatchi, LUNA/TBWA. Z vsebinami se je ukvarjal kot programski direktor za mobilne in spletne portale na Mobitelu in Telekomu ter kot scenarist in v zadnjem času tudi kot producent televizijskih in filmskih projektov. Znanje in izkušnje s prodročja vsebin, medijev in oglaševanja je združil pri podiplomskem študiju na Berlin School of Creative Leadership, kjer je raziskoval, kako se lahko blagovne znamke uveljavijo kot uspešne pripovedovalke zgodb. Trenutno se med drugim ukvarja z razvojem vsebinskih formatov za potrebe blagovnih znamk.

Sledi

urosgorican

Dvorana Europa, 28.11.2019 ob 09:00-09:20

Kako znamke postanejo del naše kulture*

Tako blagovne znamke kot kulturo oblikujejo zgodbe. Toda način, kako blagovne znamke pripovedujejo svoje zgodbe, da bi vplivale na kulturo se je v zadnjih nekaj letih močno spremenil. Včasih so podjetja razvila svojo zgodbo in jo potisnila na trg. Delovala so, kot da imajo popoln nadzor. Danes potrošniki ne želijo, da se jim pogled na kulturo ali na zgodbe, ki jo oblikujejo, vsiljuje. Želijo aktivno sodelovati pri razvoju in pripovedovati svojo različico zgodbe. Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a in direktorica Media Poola, bo 21. konferenco SEMPL otvorila s pogovorom z Leo Stanković, Urošem Goričanom in Branimirom Brkljaćem. Pogovarjali se bodo o tem, kako se tradicionalne blagovne znamke spopadajo z novo realnostjo in kakšen vpliv bodo imele na naš svet in našo kulturo v prihodnosti.

*Panel bo potekal v slovenskem in srbskem jeziku brez prevoda.

Omogočil:

Oglej si vse govorce