Novice

Preverite, kaj lahko pričakujete od 21. SEMPL-a.

16.09.2019

Štartaj na SEMPL

Štartaj na SEMPL

SEMPL in Spar Slovenija bosta tudi letos mladim do 26. leta, ki šele razmišljajo ali začenjajo oblikovati svojo kariero ponudila edinstveno priložnost: 28...

5.09.2019

Znana je žirija za nagrade Sempler

Znana je žirija za nagrade Sempler

Devetčlansko mednarodno žirijo za semplerje, nagrade za najboljše medijske strategije v regiji, bo letos vodila Eva Aljančič, izvršna direktorica pri HoT mobil in Ventocom...

29.08.2019

Psihologija oblikovanja: Za ustvarjanje sprememb se osredotočite na vedenje

Psihologija oblikovanja: Za ustvarjanje sprememb se osredotočite na vedenje

Pravijo, da je »lepota v očeh opazovalca«. Če bi bilo to povsem res, bi imeli oblikovalci izjemno težko nalogo, saj bi s svojimi izdelki, kljub temu, da bi sledili trendom, vedno ciljali na slepo...

12.08.2019

Bolj kot všečki je pomembna odmevnost vsebine

Bolj kot všečki je pomembna odmevnost vsebine

Pri vplivnostnem marketingu ne štejejo samo všečki, bolj je pomembno, da vsebina na smiseln način odmeva med občinstvom...

31.07.2019

Vsak dober marketingaš bi moral ignorirati milenijce

Vsak dober marketingaš bi moral ignorirati milenijce

Milenijci so daleč najbolj raziskovana generacija vseh časov in o njih vladajo številni miti, ki se jim posvečamo tudi marketingaši...

12.06.2019

Problemi so bistveno gonilo inovacij

Problemi so bistveno gonilo inovacij

»Eden od načinov iskanja dobrega problema je, da poiščete nekaj, kar ljudje poskušajo v vsakodnevnem življenju zaobiti...

5.06.2019

V coni udobja ni čarovnije – Jonathan MacDonald, osrednji govorec 21. konference SEMPL

V coni udobja ni čarovnije – Jonathan MacDonald, osrednji govorec 21. konference SEMPL

Si želite naučiti, kako razširiti svoj način razmišljanja? Vas zanima, katera je pravzaprav osrednja dejavnost vašega podjetja, ki se jo splača razvijati? Britanec Jonathan MacDonald, svetovalec globalnim podjetjem, kot so IKEA, Lego, Microsoft in Google je prepričan, da se vsega lahko naučimo in vse udejanjimo, če smo pripravljeni stopiti iz cone udobja.

23.04.2019

Zakaj hobotnica?

Zakaj hobotnica?

»Delo v marketingu in oglaševanju zahteva strateški in kreativen pristop k reševanju problemov...

23.04.2019

Nič ne bo drugače

Nič ne bo drugače

Na SEMPL-u bomo navduševali z izjemnim naborom aktualnih tem in trendov ter z odličnimi govorci – tako, kot vedno...

1 2