Drugi dan, 30. november 2018

Dva dneva navdihujočih predavanj, intenzivnega mreženja in ena nepozabna zabava.

Future stage

Dvorana Europa

Deep dive stage

Dvorana Emerald

08:00-09:30

Registracija

 

08:30-10:00

POWER BREAKFAST: Znamčenje 1 na 1 z Davidom Brierjem*

To bo edinstvena delavnica, brez nakladanja in brez puhlic, o znamčenju, klišejih in zmagovalnih strategijah.

David Brier

strokovnjak za znamčenje, oblikovalec, avtor knjižne uspešnice

Da bi nadgradil svoje predavanje na glavnem odru, bo David izvedel še poseben »Power Breakfast Session«, kjer se bo znamčenju posvetil bolj konkretno, sprejemal vaša vprašanja in nanje odgovarjal s konkretnimi in praktičnimi primeri. To bo edinstvena delavnica, brez nakladanja in brez puhlic, o znamčenju, klišejih in zmagovalnih strategijah. Pridite pripravljeni, saj vas bo usekalo kot strela z jasnega.

*Udeležba je omejena na 60 oseb (potrebna je predhodna rezervacija). Zahvaljujoč A1 Slovenija bodo vsi udeleženci posebne delavnice dobili tudi svoj izvod Davidove uspešnice Brand Intervention: 33 Steps to Transform the Brand You Have Into the Brand You Need.

Pokaži večPokaži manj

09:30-10:00

Nagrado Sempler prejme…

Videopredstavitev nagrajenih medijskih strategij.

 

10:00-10:30

Plačevati (za) pozornost: spremljanje gibanja oči razkriva, kako pozorni smo v resnici na oglase

Raziskave, ki spremljajo gibanje oči, odslikavajo realnost spletnega oglaševanja: kar 80 odstotkov oglasov spregledamo.

David Bassett

direktor analitike, Lumen Research

»Vem, da sem vrgel stran štiri petine svojega oglaševalskega proračuna, a ne vem, katere štiri petine.«

Če bi bil John Wanamaker danes med nami, bi moral nadgraditi svojo slavno izjavo. Kljub trditvam, da natančno ciljanje občinstva znižuje stroške, pa raziskave s pomočjo tehnologije, ki spremlja gibanje oči, odslikavajo realnost spletnega oglaševanja. Kar 80 odstotkov spletnih oglasov namreč spregledamo (pa čeprav jih morda vidimo).

Doseči opaženost na spletu je težko, ni pa nemogoče. S pravo kombinacijo privlačnih kreativnih rešitev in pozornosti vrednih medijev lahko oglaševalci zagotovijo večjo opaženost svojih blagovnih znamk in dosežejo višjo donosnost naložbe. To pa od njih zahteva, da na glavo postavijo svoje ustaljene taktike digitalnega oglaševanja in več vložijo v razvoj kreativnih rešitev ter si s tem zagotovijo dodano vrednost.

Omogočil:

Pokaži večPokaži manj
 
 

10:10-10:40

Direkt(no) digitalno

Odkrit pogovor o orodjih, številkah, kreativnosti.

Sanja Lalević-Cvetković

vodja digitalnega oddelka, Direct Media Srbija

Mitja Tuškej

izvršni direktor, Direct Media Slovenija

Digitalno brez rokavic. Resnica, laži in zablode. Odkrit pogovor o orodjih, številkah, kreativnosti … O tem, kaj v svetu digitalne komunikacije deluje in kaj ne, kaj se sme in česa ne in zakaj. Delavnica Direct Medie omogoča praktičen vpogled v komunikacijska znanja in veščine, na katere morate biti pozorni, ko začenjate kampanjo na spletu, in čemu se morate posvetiti, ko vstopite v digitalni svet s ciljem, da vas na drugi strani zares »slišijo«.

Pokaži večPokaži manj

10:30-11:15

Marketingar je mrtev! Naj živi transformacijski marketingar!

Doba marketingarja kot funkcionalnega strokovnjaka in vodje oddelka je končana!

Dr. Nikolaos Dimitriadis

direktor, Trizma Neuro, Univerza v Sheffieldu

Potrebujemo novo vrsto marketinških strokovnjakov. Ti bodo morali v celoti izkoristiti tehnološki in znanstveni razvoj z različnih področij, kot so nevroznanost, analitika in znanost o sprejemanju odločitev. Vse to z namenom, da bi zagotovili, kar večina podjetij želi, a ne more doseči: resnično preobrazbo resničnih vodij. Čas je, da marketingar prevzame vlogo v organizaciji, ki si jo zasluži: vlogo transformacijskega vodje. Doba marketingarja kot funkcionalnega strokovnjaka in vodje oddelka je končana! In naša največja odgovornost je, da se na to pripravimo. V nasprotnem primeru bo izgubljena še ena priložnost za vzpon marketinga.

Pokaži večPokaži manj
 
 

10:45-11:15

Delovna sreča – poiščite svoj ključ do uspeha

Srečni zaposleni so bolj uspešni pri svojem delu, bolj kreativni, inovativni in produktivni.

Petra Božič Blagajac in Maja Lončar

menedžerki delovne sreče, Paleta znanj

Odkrijte nasvete in trike, kako postati srečen delavec ali kako voditi srečno ekipo/podjetje.

Srečni zaposleni so bolj uspešni pri svojem delu, bolj kreativni, inovativni in produktivni, zagotavljajo boljše izkušnje za stranke, bolje komunicirajo z ostalimi, imajo več energije in so bolj motivirani. Srečna podjetja so najbolj zaželeni delodajalci, imajo srečnejše stranke, manj bolniških odsotnosti in kadrovskih menjav, višje plače in dobiček. V tej navdihujoči in dinamični delavnici boste izvedeli, kaj je glavni sprožilec sreče na delovnem mestu in katera je čarobna beseda, s katero se vse začne.

Pokaži večPokaži manj

11:15-11:45

Odmor za mreženje in kavo

11:45-12:30

Fusion Marketing, Marketing za leto 2025 in naprej

Z marketingom zlitja boste doživeli eksponentne rezultate, ne da bi pri tem potrošili dodaten cent.

Lon Safko

serijski inovator in izumitelj, avtor knjižnih uspešnic, govorec, trener, svetovalec

Če se imate za »strokovnjaka za družbene medije«, ste močno za časom. Marketing zlitja (Fusion Marketing) je naslednja stopnja v marketingu, ki združuje 6000 let tradicionalnega marketinga ter vznemirljiva digitalna orodja interneta in družbenih medijev. Vse to v celoti vključi v eno samo brezhibno orodje, ki bo doseglo vsak zastavljeni cilj.

Marketing zlitja je veliko več kot integracija; gre za povsem nov koncept povezovanja vseh vaših tradicionalnih in digitalnih orodij, ki vam omogoča popolnoma nov pogled na vse, kar delate v marketingu! Z marketingom zlitja boste doživeli eksponentne rezultate, ne da bi pri tem potrošili dodaten cent.

Pokaži večPokaži manj

11:45-12:30

5 brezčasnih korakov za uspešno prodajo

Odlična prodaja leži v osrčju odličnega marketinga.

Wes Schaeffer

Prodajni šepetalec (The Sales Whisperer®), podjetnik, prodajni trener, tekstopisec, govorec

Odličen marketing olajša prodajo. Odlična prodaja pa leži v osrčju odličnega marketinga. Čas je, da prodaja in marketing kot dve plati iste medalje ugotovita, da morata začeti igrati skupaj. V tej živahni in interaktivni delavnici bo Wes Schaeffer, Sales Whisperer®, še podrobneje predstavil nekatera spoznanja iz svojega predavanja na glavnem odru in vam pomagal izkoristiti sto let staro tehniko prepričevanja, s katero boste uspešno prodajali.

Pokaži večPokaži manj

12:30-13:00

Vzpostavljanje digitalnega odnosa v dobi sprememb

Poglobljeno potovanje po spremembah vedenja potrošnikov v digitalizirani trgovini.

Anna Bäckström

ustanoviteljica, poslovna vodja, pridružena profesorica socialne psihologije

Ahti Leväaho

direktor marketinga, Smartcart

Ne glede na to, ali jo imenujete informacijska doba, digitalna doba ali doba sprememb, obstaja ena značilnost, ki se ponavlja vedno znova: kaos. Kaj pa, če se vam s kaosom, nihanji in nepredvidljivostjo ne bi bilo treba »ukvarjati«, saj predstavljajo pot do priložnosti in uspeha?

Ena od največjih priložnosti, da nagovorimo spremenjena pričakovanja kupcev, se skriva v trgovinah. Trgovine postajajo vse bolj pomembne v tem tehnološkem obdobju, vendar le, če bo trgovcem na drobno in oglaševalcem uspelo vzpostaviti ustrezne digitalne povezave s potrošniki.

Anna in Ahti vas bosta popeljala na poglobljeno potovanje po spremembah vedenja potrošnikov v digitalizirani trgovini.

Pokaži večPokaži manj

12:30-13:00

Kako postati poklicni govorec – 1 na 1 z Jurgenom Appelom

Če želiš izvedeti, kako zgraditi uspešno kariero kot poklicni govorec, lahko začneš pri nasvetih Jurgena Appela.

Jurgen Appelo

ustanovitelj in direktor, Agility Scales

Manca Korelc

trenerka komunikacije na družbenih omrežjih in svetovalka za LinkedIn

Za mnoge je poklicno govorništvo odličen vir dodatnih prihodkov. Videti je, da imaš kot strokovnjak iz panoge vse, kar je potrebno: izkušnje in znanje, najverjetneje pa si tudi ekstrovertiran in navajen nastopanja. Pa vendar, industrija poklicnega govorništva deluje na dva načina: znane osebnosti, ki si zaradi prepoznavnosti svojega imena takoj zaslužijo najboljše honorarje, in vsi preostali, ki se morajo šele naučiti, kako se oglaševati, kako graditi svoje občinstvo in ponuditi dobro vsebino.

Manca se bo pogovarjala z Jurgenom o tem, kako začeti, kaj delati in katerim napakam se izogniti, da bi bili uspešni na odru.

Pokaži večPokaži manj

13:00-14:00

Odmor za kosilo

Piano bar

14:00-14:30

Razturaj!

Ali se pogosto sprašujete, kako svojemu šefu ali stranki zagotoviti tisto, česar si resnično želijo?

Daniela Bervar Kotolenko

partnerica, CorpoHub

Matej Golob

partner, CorpoHub

Ali se pogosto sprašujete, kako svojemu šefu ali stranki zagotoviti tisto, česar si resnično želijo, ne da bi potrošili ure in ure za pripravo stvari, ki jih potem zavrnejo? Opozorilo lahko zveni kot: »Sprijazni se: tvoj otrok (projekt, ideja) je včasih grd!«

Toda zakaj se to zgodi, kaj manjka in kaj delamo napačno? Zanimiva predstavitev se bo osredotočila na vse zgoraj omenjeno in ponudila namige o tem, kako oblikovati ekipo, kako dati zagon vašim strankam, kako delovati v času hitrih sprememb, kako zmanjšati kreativne polomije z oblikovanjem pravega procesa/ideje in kako vzpostaviti čaroben ekipni odnos s stranko ali poslovnim partnerjem.

Daniela in Matej sodelujeta z nekaterimi največjimi podjetji v regiji, ki jim pomagata razvijati zahtevano miselnost in veščine za spodbujanje inovacij. Teorijo bosta podprla tako z lokalnimi kot tudi mednarodnimi poslovnimi primeri. Ali ste torej pripravljeni, da se naučite, kako »RAZTURATI«?

Pokaži večPokaži manj

14:00-15:00

Resno ali igrivo? Čas je za oboje. Čas je za LEGO® SERIOUS PLAY®.

LEGO® SERIOUS PLAY® zahteva sodelovanje vseh, saj spodbuja odprtost v komunikaciji, kreativno razmišljanje ter spoštovanje, znanje in izkušnje vseh sodelujočih.

Barbara Krajnc

samostojna svetovalka za korporativne zadeve/certificirana moderatorka LEGO® SERIOUS PLAY®, Aurora Borealis

Prejeli ste vabilo na sestanek projektne ekipe, na strateško viharjenje možganov, na sestanek, kjer boste iskali odgovore na poslovne izzive, razvijali novo poslovno, komunikacijsko ali produktno strategijo. Od vas pričakujejo aktivno vlogo. Praksa je, žal, drugačna. Z mislimi smo le delno prisotni, medtem pa razmišljamo še o čem drugem in se zanašamo na druge v ekipi. Čas, namenjen skupinskemu delu, pa moramo izkoristiti čim bolj učinkovito.

Barbara vas zato vabi, da se ji pridružite in spoznate metodo LEGO® SERIOUS PLAY® (LSP) Resno igro), ki zahteva sodelovanje vseh, saj spodbuja odprtost v komunikaciji, kreativno razmišljanje ter spoštovanje, znanje in izkušnje vseh sodelujočih.

Prepustite svoje misli svojim ustvarjalnim rokam, saj je z modeli 3D LEGO to povsem enostavno. Ali kot je rekel George Bernard Shaw: »Prenehali smo se igrati, ker smo starejši. Staramo se, ker se ne igramo več.«

Pokaži večPokaži manj

14:30-15:00

Naslednja stopnja medosebnega sporazumevanja

Sporočila ponujajo takojšnjo, varnejšo in osebno komunikacijo z večjimi skupinami, ki so oblikovane na podlagi skupnih zanimanj, prepričanj ali potreb.

Atanas Raykov

vodja partnerstev s telekomunikacijskimi družbami in direktor za poslovni razvoj (CIS & CEE), Viber

Sporočila ne pomenijo več le izmenjave besedilnih sporočil s prijatelji in družino, temveč ponujajo takojšnjo, varnejšo in osebno komunikacijo z večjimi skupinami, ki so oblikovane na podlagi skupnih zanimanj, prepričanj ali potreb. Skupnosti na Viberju se pri tem pridružujejo obširnemu naboru proizvodov za interaktivno sporočanje, da bi navdihnile komunikacijo za 21. stoletje.

Pokaži večPokaži manj
 

15:00-15:45

Zaženi, Zrasti, Zafuraj

Ustvarjanje novih skupin izdelkov in povečanje obsega storitev je bolj pomembno kot kdaj koli prej.

Jurgen Appelo

ustanovitelj in direktor, Agility Scales

Ustvarjanje novih skupin izdelkov in povečanje obsega storitev je bolj pomembno kot kdaj koli prej. V tem prispevku se bomo poglobili v ključne tematike, s katerimi se soočajo poslovni voditelji in produktne ekipe od trenutka, ko dobijo inovativno idejo, do trenutka, ko zrastejo (ali zafurajo).

Vključene bodo teme, kot so: Kako zgraditi pravo stvar? Kako dobiti najboljše ljudi? Kako delati z oddaljeno ekipo? Kako oblikovati ustrezen izdelek, ki bo ustrezal trgu? Kdaj začeti z marketingom rasti? Kako strukturirati podjetje za hitro rast? Kako ostati agilni, ko hitro rastete? Kako se pri tem izogniti pogostim pastem?

Pokaži večPokaži manj
 

15:45-16:00

Zaključek